Gjest Javel Skrevet 29. oktober 2010 #61 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg vil man tro at man skjenner litt. Blir vel veldig kjedelig ellers blir det ikke? Tja si det. Ekstra skummelt er kanskje hvis man ikke sier noe...men jeg vil jo anta at det er naturlig at man snakker strengt til vedkommende og sier at slikt tøys vil man ikke ha noe av osv. Men det er kanskje like individuelt som alt annet, musikksmak, klesstil osv.
Gjest Javel Skrevet 29. oktober 2010 #62 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg er bifil og det er selvvalgt, og jeg tror heller ikke at legning er medfødt i særlig stor grad. Jeg tror vi fødes med visse disposisjoner, men at miljøet er en sterkere pådriver for hvordan du ender opp. Nei, legning er ingenting du kan velge. Hvorfor skulle så mange da velge en legning som ikke fører til annet enn problemer; homofili, pedofili osv.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #63 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg har veldig lyst å prøve dette sammen med kjæresten min, tanken tenner meg voldsomt. Men hvordan skal vi gå fram? Hvilke regler bør vi ha? Dere som driver med dette, har dere en spesiell framgangsmåte, etc? Spesielle ting som gjør at man fortjener ris? Snakker dere til partneren når han eller hun blir riset, og eventuelt hva sier dere? Hva bruker dere til å rise? Som sagt, så tenner tanken meg voldsomt, og har lyst å prøve dette så snart som mulig. Takker for svar.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #64 Skrevet 30. oktober 2010 Ingen som har tips og råd? Har i grunn ganske lyst å prøve dette allerede i kveld, det tenner meg så voldsomt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg...
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #65 Skrevet 4. desember 2011 Ingen som har tips og råd? Har i grunn ganske lyst å prøve dette allerede i kveld, det tenner meg så voldsomt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg... Kommer an på... hvem skal rise den andre f.eks ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå