Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mars 2010 #21 Skrevet 29. mars 2010 mannen min og jeg riser hverandre. Igår var jeg ute å plukket bjørkeris og fikk streng beskjed om å gå inn på rommet og vente der.Den pirringa i magen når han snakker strenkt til meg og spenninga når han kommer inn i rommet forlanger at jeg tar av meg alt tøyet og må legge meg over knea hans det er så deilig og i det det første slaget treffer jeg hyler av smerte så peser han på med noen raske kraftige slag jeg begynner å gråte av smerte men så deilig etterpå og så kåt jeg blir,så har vi heftig deilig sex. Idag har jeg fullt av småsår etter riset på stumpen.I morgen tenkte jeg å rise mannen min han er på tur med jobben og allerede fått beskjed hva som venter han i morgen kveld,tror jeg bruker belte da. Ris på rumpa annbefales virkelig,vondt men deilig
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 29. mars 2010 #22 Skrevet 29. mars 2010 Jeg blir jevnlig slått med både det ene og det andre, alt fra bjørkeris, en tilfeldig kvist jeg fant på et tre, en blokkfløyte, en ridepisk. For min del har dette mye med rein avkobling å gjøre. I det sekundet redskapet treffer jeg klarer jeg å glemme ALT stresset jeg bærer på inni meg. Alle vonde tanker forsvinner. Blodsirkulasjonen som oppstår gjør meg seksuelt opphisset. For min partner er det mer visuelt tennende. Han elsker å se meg strekke meg så lang jeg er, og deretter krympe i en vond stilling. For deretter å reise meg for mer.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #23 Skrevet 18. april 2010 Jeg fant dette innlegget når jeg søkte på Bjørkeris. Jeg kommer til å ris av dama med et slikt i kveld etterå ha tapt et veddemål. Vet ikke helt hvordan jeg føler det. Burde jeg grue meg til dette ?
Sequax Skrevet 18. april 2010 #24 Skrevet 18. april 2010 Når jeg leser enkelte av trådene her inne under "seksualitet" føler jeg meg utrolig tradisjonell og kjedelig!! Jeg kunne aldri ha pisket noen eller blitt piska... Hilsen en seksuell kjiping
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #25 Skrevet 18. april 2010 Jeg blir jevnlig slått med både det ene og det andre, alt fra bjørkeris, en tilfeldig kvist jeg fant på et tre, en blokkfløyte, en ridepisk. For min del har dette mye med rein avkobling å gjøre. I det sekundet redskapet treffer jeg klarer jeg å glemme ALT stresset jeg bærer på inni meg. Alle vonde tanker forsvinner. Blodsirkulasjonen som oppstår gjør meg seksuelt opphisset. For min partner er det mer visuelt tennende. Han elsker å se meg strekke meg så lang jeg er, og deretter krympe i en vond stilling. For deretter å reise meg for mer. Dette høres kjent ut. Det er spennende å få skikkelig ris, og også å fantasere om det på forhånd. Jeg tror mange holder på med slikt som dette uten at de nødvendigvis forteller andre om det.
LilleVillemo Skrevet 18. april 2010 #26 Skrevet 18. april 2010 Grue seg??? Vell det kommer vell litt ann på... Så lenge hun har vett er det ikke noe du ikke tåler i alle fall Men det kan gjøre vondt, der og da, det går ganske fort over igjen da... Også kan det bli veldig hyggelig etterpå :gjeiper:
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #27 Skrevet 18. april 2010 Grue seg??? Vell det kommer vell litt ann på... Så lenge hun har vett er det ikke noe du ikke tåler i alle fall Men det kan gjøre vondt, der og da, det går ganske fort over igjen da... Også kan det bli veldig hyggelig etterpå :gjeiper: Hmmm virker som om du snakker av erfaring Ja hadde det enda vært en sjanse for at det ble litt hyggelig etterpå, men hun har truet med at man vanligvis blir sendt rett i seng etterpå uten kveldsmat. Synes det virker som en teit tradsijon i hvert fall hvis hun ikke sender seg selv etterpå da. En annen tradisjon er at man må lage riset selv så det må jeg gjøre. Er litt redd for at noen skal se at jeg plukker bjørkekvister og at de skjønner hvorfor. Må vel finne et sted med lite folk og masse trær.
Stor&Sterk Skrevet 18. april 2010 #28 Skrevet 18. april 2010 Vi har prøvd å rise hverandre litt og funnet ut litt av hvert. - Bjørkeris er bra selv om det gjør veldig vondt. Stumpen er stort sett like fin dagen etterpå. - Den som skal rises bør bindes fast til sengen. Man slipper ikke løs før den som riser synes det er passe. Det blir veldig realistisk sånn. - Menn som er tøffe og store i munnen har ekstra godt av ris, gjerne jevnlig. En avtale om at den ene parten kan rise den andre når den har lyst gir forholdet en egen dimensjon. Er man den underlegne part kan man ikke nekte. Dette er slett ikke skummelt hvis man kjenner hverandre godt og vet hva man gjør. Jeg syn dette var et veldig fint innlegg ! Hilsen den som riser i vårt forhold!
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #29 Skrevet 18. april 2010 Jeg skrev det innlegget for en stund siden. Det er ganske dekkende. Får faktisk ris på ordentlig hvis jeg gjør noe virkelig feil. For de fleste høres det sikkert litt rart ut, men det er et greit triks for å unngå konflikter. Den risende parten får ut frustrasjonene uten at det blir varig uenighet ut av det. Mange krangler stopper også av seg selv. Hvordan man kan organisere noe slikt er sikkert litt individuellt. Tror det er viktig at ris ikke blir en seksuell greie og at det ikke er frivillig. Man må ta det man faktisk får.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #30 Skrevet 20. april 2010 Fint å se at vi ikke er de eneste som bruker bjørkeris til det det skal brukes til! Her er det damen i huset som svinger riset og typen må bare ta imot. Det er jo en grei måte å kompensere for at han er størst og sterkest på. Tror faktisk mange ville hatt det bedre i et forhold dersom damen riste mannen en gang i mellom. Ellers er det sesong for bjørkeris akkurat nå på våren. Trærne er ektra myke og sviende. Ingen grunn til å la være å utnytte det. Så om noen dager må han nok ut på tur i skogen med en liten kniv og en diger plastpose. hehe!
Gjest A Skrevet 20. april 2010 #31 Skrevet 20. april 2010 Unnskyld men det her høres jo helt psycho ut... Jeg veit ikke helt hva jeg skal si jeg. Trodde ikke man skulle slå andre personer... Ohj. Man kan jo ikke mishandle personer og slå dem pga at dem glømmer nøkler... Og med blokkfløyte.. Det er vondt å bli slått. Får meg til å tenke på lite hyggelige ting. Jeg skjønner jo at det er sånn at det skal væra en slaks lek. Men jeg syns bare... Dt minner meg bare på lite hyggelige ting. Hvorfor liker dere det egentlig?
Gjest Koala Skrevet 20. april 2010 #32 Skrevet 20. april 2010 Det er en en medfødt seksuell legning. Vi som har den ønsker å leve den ut med hverandre i fred å ro. Vi setter pris på forståelse og aksept fra andre, selv om vi ikke kan regne med det fra alle. Dersom du har noe positivt å si så gjør gjerne det. I motsatt fall er det fint om du holder deg til tråder du selv har interesse av. Spørsmål som bare handler om å forklare oss at du ikke deler vår legning er ikke særlig relevante og ikke til hjelp for noen.
Gjest A Skrevet 20. april 2010 #33 Skrevet 20. april 2010 Det er en en medfødt seksuell legning. Vi som har den ønsker å leve den ut med hverandre i fred å ro. Vi setter pris på forståelse og aksept fra andre, selv om vi ikke kan regne med det fra alle. Dersom du har noe positivt å si så gjør gjerne det. I motsatt fall er det fint om du holder deg til tråder du selv har interesse av. Spørsmål som bare handler om å forklare oss at du ikke deler vår legning er ikke særlig relevante og ikke til hjelp for noen. Visste ikke om at det var en legning jeg... When love takes over.. Mente ikke å si noe feil til dere...Beklager for det.
Sequax Skrevet 21. april 2010 #34 Skrevet 21. april 2010 En seksuell legning ? Å like å slå/ bli slått ? Heterofili er en legning, å like å bli slått er en fetisj/ seksuell preferanse.
Gjest Koala Skrevet 21. april 2010 #35 Skrevet 21. april 2010 En seksuell legning ? Å like å slå/ bli slått ? Heterofili er en legning, å like å bli slått er en fetisj/ seksuell preferanse. Jeg tar avstand fra ordbruken din. Sadomasochisme er ikke en preferanse men en medfødt legning. Om det passer inn i ditt virkelighetsbilde eller ikke spiller ingen rolle. Du har skrevet tidligere at dette er noe du mangler kunnskaper om og det velger jeg å tro deg på.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2010 #36 Skrevet 21. april 2010 Jeg tar avstand fra ordbruken din. Sadomasochisme er ikke en preferanse men en medfødt legning. Om det passer inn i ditt virkelighetsbilde eller ikke spiller ingen rolle. Du har skrevet tidligere at dette er noe du mangler kunnskaper om og det velger jeg å tro deg på. Jeg tar avstand fra deg.
Sequax Skrevet 21. april 2010 #37 Skrevet 21. april 2010 Jeg tar avstand fra ordbruken din. Sadomasochisme er ikke en preferanse men en medfødt legning. Om det passer inn i ditt virkelighetsbilde eller ikke spiller ingen rolle. Du har skrevet tidligere at dette er noe du mangler kunnskaper om og det velger jeg å tro deg på. Hei, det var ikke ment som kritikk!! Er det vitenskapelig bevist at SM er en legning ? Tror nemlig ikke det går under legning...mer som en undergruppe. Hva var det med ordbruken min som virket så støtende på deg ?? :klø:
Gjest A Skrevet 24. april 2010 #38 Skrevet 24. april 2010 Jeg tar avstand fra ordbruken din. Sadomasochisme er ikke en preferanse men en medfødt legning. Om det passer inn i ditt virkelighetsbilde eller ikke spiller ingen rolle. Du har skrevet tidligere at dette er noe du mangler kunnskaper om og det velger jeg å tro deg på. Har tenkt på det. Og jeg tenker at: Ok hvis at du sier det er en legning. Men jeg syns uansett ikke at det er ok å slå noen. Og jeg håper du ikke prøver å slå meg eller non andre som ikke vil.(!) Det stod i tråden at det var best når man tvinger dem som ikke vil. Og det syns jeg uansett at var IKKE ok. Du skriver plutseli sadomasochisme og jeg tenker at: Syns du det er ok når noe tenner på å kjøre en drill gjennom kneet ditt oxo. Pga det ER sadomasochisme. Og jeg syns hvertfall DET er psycho. Nuff said- og takk til meg i tråden deres. (...)
Gjest A Skrevet 24. april 2010 #39 Skrevet 24. april 2010 Har tenkt på det. Og jeg tenker at: Ok hvis at du sier det er en legning. Men jeg syns uansett ikke at det er ok å slå noen. Og jeg håper du ikke prøver å slå meg eller non andre som ikke vil.(!) Det stod i tråden at det var best når man tvinger dem som ikke vil. Og det syns jeg uansett at var IKKE ok. Du skriver plutseli sadomasochisme og jeg tenker at: Syns du det er ok når noe tenner på å kjøre en drill gjennom kneet ditt oxo. Pga det ER sadomasochisme. Og jeg syns hvertfall DET er psycho. Nuff said- og takk til meg i tråden deres. (...) Og det må du tåle at jeg sier til deg. (...)
Gjest Koala Skrevet 24. april 2010 #40 Skrevet 24. april 2010 Noen punkter bør kanskje klares opp i her: - Sadomasochisme er en legning. Jeg har denne legningen og har alltid hatt det. Dersom jeg eksisterer (og det gjør jeg!) er dette en legning. Jeg kjenner ellers flere andre som har det på samme måten. De finnes de også. - Det er IKKE ålreit å bedrive sadomasochistiske aktiviteter i andre settinger enn blant folk som er med på det frivillig. Alle forsøk på slikt er å anse som vold. Dette tar vi helt avstand fra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå