Gjest Hemmelig gjest Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Vi har prøvd å rise hverandre litt og funnet ut litt av hvert. - Bjørkeris er bra selv om det gjør veldig vondt. Stumpen er stort sett like fin dagen etterpå. - Den som skal rises bør bindes fast til sengen. Man slipper ikke løs før den som riser synes det er passe. Det blir veldig realistisk sånn. - Menn som er tøffe og store i munnen har ekstra godt av ris, gjerne jevnlig. En avtale om at den ene parten kan rise den andre når den har lyst gir forholdet en egen dimensjon. Er man den underlegne part kan man ikke nekte. Dette er slett ikke skummelt hvis man kjenner hverandre godt og vet hva man gjør.
Noli Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Mener du som en seksuell greie eller som som en "domestic discipline"-greie?
Gjest Hemmelig gjest Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Mener du som en seksuell greie eller som som en "domestic discipline"-greie? Bra spørsmål som jeg egentlig ikke vet svaret på. Det er først og fremst spennende! hvis jeg f.eks får beskjed om å plukke et ris på vei fra jobb og at det skal brukes klokken 9 samme kveld. Men først spiser man middag sammen og begge parter later som ingen ting. Så begynner klokken å nærme seg 9.... Poenget er at det ikke skal være en frivillig kose-greie men noe man faktisk må. Det gjør det mye mer spennende. Man kan kanskje knulle etterpå.. men man kan også sende den som har fått ris rett i seng med sår bak og forbud mot å stå opp før neste morgen.
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Hei, et spennende tema. Jeg har hatt lyst til å spørre typen min om han vil gi meg ris men jeg vet ikke hvordan man sier sånt. Har sett bilder av bjørkeris på nettet og det ser litt skummelt ut. Er litt redd for at det skal gjøre veldig vondt. Kanskje det er best å prøve utenpå buksa første gangen ?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Hei, et spennende tema. Jeg har hatt lyst til å spørre typen min om han vil gi meg ris men jeg vet ikke hvordan man sier sånt. Har sett bilder av bjørkeris på nettet og det ser litt skummelt ut. Er litt redd for at det skal gjøre veldig vondt. Kanskje det er best å prøve utenpå buksa første gangen ? Du kommer nok ikke til å kjenne noe som helst hvis han bruker bjørkeriset utenpå buksa di - det er avhengig av å treffe naken hud for å ha noen effekt. Hvis du vil begynne forsiktig er det bedre å bare bruke hånden utenpå buksa.
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Har snakket med han og han synes det ville vært litt gøy å prøve! Han mener også at det virker best på bar hud. Men det er jo lett for han å si da.
Gjest Gjest_Kathrine_* Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Gjensidig rising i forholdet kan anbefales, vi har en avtale om at vi gir hverandre ris når det er fortjent.. Det blir en kombinasjon av domestic disipline og som forspill til sex, iallfall blir sexen fantastisk etterpå. Men det er også en måte å holde forholdet vårt harmonisk på. I steden for å krangling og kritikk bruker vi ris. I går fikk mannen ris av meg, han hadde vært sur og gretten på en tur vi hadde på søndag, dessuten hadde han ikke gjort et par ting han hadde lovet meg. Så da det nærmet seg sengetid tok jeg han i øret og tok han med inn på soverommet, jeg satt meg ned på sengen og kneppet ned buksen og trusen hans og la han over kneet mitt. Han fikk skikkelig ris , så rumpa ble rød og han fikk klar beskjed om hva han hadde gjort galt. Jeg ga han ris med hånda og med to forskjellige paddler av lær og plast-jeg skal love at det svir skikkelig, jeg har jo selv erfaring med det..... for en uke siden lå jeg over hans kne fordi jeg hadde rotet bort nøklene og flere ganger har glemt å avbestille bøker i bokklubben..må vel innrømme at jeg fortjente ris for det.. Kan anbefales!!
pela Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 Vi har prøvd å rise hverandre litt og funnet ut litt av hvert. - Bjørkeris er bra selv om det gjør veldig vondt. Stumpen er stort sett like fin dagen etterpå. - Den som skal rises bør bindes fast til sengen. Man slipper ikke løs før den som riser synes det er passe. Det blir veldig realistisk sånn. - Menn som er tøffe og store i munnen har ekstra godt av ris, gjerne jevnlig. En avtale om at den ene parten kan rise den andre når den har lyst gir forholdet en egen dimensjon. Er man den underlegne part kan man ikke nekte. Dette er slett ikke skummelt hvis man kjenner hverandre godt og vet hva man gjør.
pela Skrevet 4. oktober 2008 #9 Skrevet 4. oktober 2008 Bra det finnes damer som er voksne.Alle trenger ris.Kvinner må lære seg at makt og snillhet går hånd i hånd.Mange kvinner kan utvikle seg hvis de tør å bruke riset Azote
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #10 Skrevet 4. oktober 2008 Bra det finnes damer som er voksne.Alle trenger ris.Kvinner må lære seg at makt og snillhet går hånd i hånd.Mange kvinner kan utvikle seg hvis de tør å bruke riset Azote Jeg riser mannen min i blant også. Det er ikke en seksuell glede for han, men det gjør at han tenker seg litt bedre om i noen situasjoner tror jeg. Oppfører han seg tilstrekkelig tåpelig kommer riset frem og det vet han. Det er ikke så mange som driver med dette på den måten vi gjør tror jeg.
cilja Skrevet 4. oktober 2008 #11 Skrevet 4. oktober 2008 Vi har prøvd å rise hverandre litt og funnet ut litt av hvert. - Bjørkeris er bra selv om det gjør veldig vondt. Stumpen er stort sett like fin dagen etterpå. - Den som skal rises bør bindes fast til sengen. Man slipper ikke løs før den som riser synes det er passe. Det blir veldig realistisk sånn. - Menn som er tøffe og store i munnen har ekstra godt av ris, gjerne jevnlig. En avtale om at den ene parten kan rise den andre når den har lyst gir forholdet en egen dimensjon. Er man den underlegne part kan man ikke nekte. Dette er slett ikke skummelt hvis man kjenner hverandre godt og vet hva man gjør. Så flott for dere da!
pela Skrevet 4. oktober 2008 #12 Skrevet 4. oktober 2008 Hei, et spennende tema. Jeg har hatt lyst til å spørre typen min om han vil gi meg ris men jeg vet ikke hvordan man sier sånt. Har sett bilder av bjørkeris på nettet og det ser litt skummelt ut. Er litt redd for at det skal gjøre veldig vondt. Kanskje det er best å prøve utenpå buksa første gangen ? .Ris gjør alltid vondt.Jeg har brukt bjørkeriset på mange damer,beltet også.Mye ris har jeg også fått så jeg vet at det er vondt.Men med en bra orgasme etterpå hjelper.De neste dagene får man en kjempeenergi.For noen år siden lærte en dame sine 2 veninner å bruke riset så hver lørdag fikk jeg ris av 3 damer og hadde vondt i baken 3 dager etterpå men jeg fikk en god energi.Anbefaler andre å bruke riset.Selv liker jeg best å gi ris men godtar også at damene vil rise meg,Eneste jeg forlanger er en orgasme etterpå og at riset brukes ordentlig og ikke noe tull
Gjest Koala Skrevet 7. november 2008 #15 Skrevet 7. november 2008 Bjørkeris er en helt utmerket løsning på unødvendige krangler i heimen. Den av partene som er mest kranglete må pent finne seg i en omgang fra den andre. Regner med at man tenker seg om et par ekstra ganger før man maser om bagateller da.
pela Skrevet 11. desember 2008 #16 Skrevet 11. desember 2008 No problem ja det virker som om det finnes damer som forstår dette men feilen er vel at damer sjelden tør.Tror damer kan utvikle seg og få mer energi og sikkerhet med å bruke riset.Mindre depresjon og sykdom.Man kan få åpnet seg mer og bli friere
Gjest milkyway Skrevet 12. desember 2008 #17 Skrevet 12. desember 2008 Jeg er ikke så hypp på å slå han, men begge synes det er stas når jeg tar på meg nisseundertøy og sier jeg ikke var snill i år, og han denger løs med pisken! Oh yeah! Avgogtil har han for tull gjort det med beltet når jeg feks labber forbi han mens han kler seg, jo mer vondt jo gøyere, men hvordan skal jeg hinte dét fram uten at han tror jeg er fullstendig spinnvill? Dere må forresten huske at en smack in the face er også viktig!
Bellatrix Skrevet 12. desember 2008 #18 Skrevet 12. desember 2008 Poenget er at det ikke skal være en frivillig kose-greie men noe man faktisk må. Det gjør det mye mer spennende. Høres ut som en god grunn til å ikke gjøre det... 2
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. desember 2008 #19 Skrevet 12. desember 2008 Klart at hele vitsen og spenningen blir borte hvis man bare kan si nei bestandig. Stå på!
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #20 Skrevet 1. februar 2009 Er ikke bjørkeris fryktelig vondt da ? Tror ikke jeg ville tatt sjansen på noe slikt noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå