Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg lurte på om noen kunne fortelle litt om deres erfaringer ang prøverør..jeg og samboer har prøvd i to år snart,har vært til utredning og pga mannens dårlige sædkvalitet skal legen nå søke om prøverør... hvor lang ventetid er det i det offentlige? vi er usikre på om vi skal gå offentlig eller privat....

en annen ting,jeg jobber som hjelpepleier,med mange tunge tak..får man sykemelding når enn har satt inn eggene? enn skal vel helst ikke løfte så tungt...

veldig takknemlig for svar!!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Det er forskjellig ventetid på de ulike klinikkene, men den har blitt kortet ned en del hos de fleste det siste året. I Porsgrunn f.eks, er det kun 2-3 mnd ventetid nå. Sjekk ut nettsidene til de ulike sykehusene. Der skal du finne informasjon om ventetid.

Ang sykemelding så skriver klinikkene ut 3-4 dager i forbindelse med uttak og innsetting. Føler du at du må ha mer enn dette, så må du gå til fastlegen.

Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du søker litt om prøverør/IVF her så har akkurat dette spørsmålet vært opp mange ganger. Så får du litt forskjellige svar, er ikke så mange som svarer på spørsmål om IVF her. Vet ikke hvorfor, men tror de fleste er på andre forum. F.eks snartgravid.com

Skrevet

Er som gjest over her skriver at det kanskje kan være en ide å søke opp litt om det også.

Kan forøvrig anbefale www.ønskebarn.no der finner du egne deler for sykehus, type barnløshet etc ;)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...