Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

I dag er siste dagen jeg hadde hatt mulighet til å være med kjæresten før jeg drar bort for halvannen måneds tid. Og gjett hva. Han har valgt å drikke sammen med vennene sine i kveld i stedet. Trodde i det minste vi kunne hatt denne kvelden sammen :( Men nei.

Måtte bare lufte følelsene mine for noen :/ Er bare så skuffet og lei meg nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk dere! Trenger det nå :( Tårene bare triller.. han sender melding og sier han syns det er jævlig at jeg skal være borte så lenge.. Spør du meg, er det en merkelig måte å si hadet ved å velge å ikke være sammen :(

Skrevet

Du kunne jo blitt med han ut, da.

Skrevet

Da hadde jeg blitt veldig sint. Og vist det klart og tydelig.

Menn må ofte ha ting inn med teskje.

Skrevet
Du kunne jo blitt med han ut, da.

Mye mulig de er hos noen venner og da kan det jo hende hun ikke får være med o.l.

Gjest Gjest_ina_*
Skrevet
Takk dere! Trenger det nå :( Tårene bare triller.. han sender melding og sier han syns det er jævlig at jeg skal være borte så lenge.. Spør du meg, er det en merkelig måte å si hadet ved å velge å ikke være sammen :(

Sikker på at han ikke r skikkelig skuffet for at du skal reise, og gjør dette som hevn?? Kunne vært meg selv som gjorde det samme, ikke stolt av det, men min måte å avreagere på. Kanskje han er skikkelig såret, redd for at du ikke er glad nok i ham som skal reise, redd for at du skal finne en ny, redd for at du skal skuffe ham? Bare han som vet, men en prat er nok på sin plass her. Forstår kjempe godt at du er skuffet og lei deg. Men sett deg inn i hans situasjon. Og lykke til

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde også blitt sinnsykt skuffa. Minner om ex'en min, kunne ha funnet på det samme.

DU reiser bort i 6 mnd. Kameratene kan han være med i de mnd. du er borte. Hadde gitt ham en skikkelig lærepenge, og sagt klart i fra om jeg var skuffa og hva han tenkte på.

Skrevet

Jeg skjønner godt at du er kjempe skuffet og lei deg, men sender over en klem jeg, :klem:

Gjest Gjest
Skrevet

Er dette noe dere har avtalt, eller noe du tenkte på?

Skrevet
Mye mulig de er hos noen venner og da kan det jo hende hun ikke får være med o.l.

Da er vel hverken han eller kompisene hans noe særlig å samle på...

For øvrig kan jeg se det litt fra hans ståsted - da jeg var 20 reiste kjæresten min bort hele sommeren uten å høre med meg hva jeg egentlig syntes om det... Jeg ble så skuffet, og lei meg, at jeg valgte å bruke lite tid på han før han dro, men heller tid med venner, siden det var de som kom til å være der for meg når han bare dro sin vei uten spesiell grunn (sommerjobb i utlandet med påfølgende inter-rail med bestekompisen).

Gjest Bellatrix
Skrevet
Hadde også blitt sinnsykt skuffa. Minner om ex'en min, kunne ha funnet på det samme.

DU reiser bort i 6 mnd. Kameratene kan han være med i de mnd. du er borte. Hadde gitt ham en skikkelig lærepenge, og sagt klart i fra om jeg var skuffa og hva han tenkte på.

Halvannen måned står det, Det er ca 45 dager, ikke et halvt år. Men jeg skjønner at ts er skuffet. Det hadde nok jeg også blitt.

Gjest Gjest
Skrevet
Halvannen måned står det, Det er ca 45 dager, ikke et halvt år. Men jeg skjønner at ts er skuffet. Det hadde nok jeg også blitt.

Ah, okei. My bad.

Gjest Gjest
Skrevet
Sikker på at han ikke r skikkelig skuffet for at du skal reise, og gjør dette som hevn?? Kunne vært meg selv som gjorde det samme, ikke stolt av det, men min måte å avreagere på. Kanskje han er skikkelig såret, redd for at du ikke er glad nok i ham som skal reise, redd for at du skal finne en ny, redd for at du skal skuffe ham? Bare han som vet, men en prat er nok på sin plass her. Forstår kjempe godt at du er skuffet og lei deg. Men sett deg inn i hans situasjon. Og lykke til

Signerer denne. Tror jeg selv har vært årsak til sånne misforståelser ja, og skjønt det først leeenge etterpå. Hva er grunnen til reisen din? Kan det ligge noe i at han ikke synes du burde reise, men prioritert ham?

Jeg hadde en kjæreste en gang som ikke skjønte at jeg ikke ville bli med ham når han skulle fortsette studiene i en annen by et år, pga at jeg ikke ville bryte opp fra mine studier siden det bare medførte problemer for meg. Vi var veldig unge, 20 og 22, men han presterte å si at da elsker jeg deg ikke lenger som før tror jeg (noe jeg forstod i ettertid var feil, men som han trodde da, og fikk meg til å tro da, så det ble brudd!!! ). Tror det kan hjelpe å snakke litt mer enn det jeg hadde for vane på den tiden i hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...