Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil ha en ny mobiltelefon, og har brukt de siste dagene på å titte rundt på nett og i butikker, og har raskt konkludert med at dette kommer til å bli vanskelig. Jeg har åpenbart en del krav som ikke passer sammen. I butikken kan jeg like designet på en telefon og høre selgeren sin ting som passer meg, men når jeg kommer hjem og leser testene så er det alltid et eller annet galt med dem.

Håper noen av dere kanskje kan gi meg tips.

Jeg har følgende krav:

- bør koste under 2000

- må være liten og lett, aller helst kamskjelltelefon eller annen type "sammenleggbar"

- må ha to display, hvor det ytterste viser klokkeslett

- ingen "treg" telefon, må være kjapt og enkel å skrive mld, har sett enkelte mobiler som får minus for at de henger seg litt når man skriver mld eller at tastene er litt trege på å reagere

- god standby- og taletid

- ok kamera

Jeg har Samsung nå, og liker det godt, slik at jeg helst ville ha Samsung igjen, men finner foreløpig ingen jeg er helt fornøyd med. Jeg forelsket meg litt i designet til Z240 i butikken i dag og trodde jeg hadde funnet det jeg ville ha, men den blir jo totalt slaktet i testene, så da er jeg like langt.

Videoannonse
Annonse
Gjest SE Z530i
Skrevet

Jeg har en Sony Ericsson Z530i. Den har jeg hatt en stund og det er den beste telefonen jeg har hatt. Det er min andre SE telefon og den har god kapasitet på batteriet og enkle menyer. Jeg er ikke fornøyd med kamerat - min neste telefon blir uten det fordi jeg er veldig veldig kresen på kamera. Jeg har et annet kamera jeg bruker som er "ordentlig".

Jeg har ingen erfaring med Samsung, men jeg har hatt både Nokia og Siemens før og de skal ikke inn i mitt hus igjen.

Gjest Gjest
Skrevet

Dytter litt på denne. Håper på flere tips. :)

Gjest Gjest
Skrevet

11. juli kan du kjøpe den nye iPhone i Norge. Da får du bl.a superlekker skjerm med GPS for å vise hvor du er i kart. Pris ca 1000 (?), må nok skaffe et Netcom-abonnement i samme slengen ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...