lolitamus Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Ja overskriften sier det meste! Trenger musikk som tar av på vors! Slik som når du får " ååååh denne sangen er lenge siden jeg har hørt!<3" Da vil jeg gjerne ha masse ROCKE låter som så å si alle har hørt, men jeg er glemsk på navn åsånn... Rocke låter One hit wonders PARTY musikk Sommerlåter der du får "summerfeeeeling" alle sjangre f.eks: def leppard - put some sugar on me bryan adams - summer of 69 men at work - land down under boston - moore than a feeling aerosmith - dude looks like a lady cc clearwater - bad moon REMlåter... husker ikke de beste Dj bobo johnny cash - ring of fire Ser du hintet? Takker for alle svar og håper flere får nytte av musikktipsene:) God helg alle sammen!
Gjest Gjest_WildThing_* Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Baltimora - Tarzanboy Falco - Rock Me Amadeus Mental As Anything - Live It Up
Gjest Sisu Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Gamle Bon Jovi-låter må da være bankers på vorspiel...??
Gjest gladlaks Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Har hatt et par vorspiel ja.. Her er "slagerne". Tar av hver gang uansett hvor mange vi er Håper du/dere kan bruke noen av de. Basket case - green day Eye of the tiger - Survivor Forelska i lærer'n - Kids Flashdance....what a feeling - Irene Cara Det vakke min skyld - Ole i Dole Holding out for a hero - Bonnie Tyler I got you (I feel good) - James Brown Im so exited - Pointer Sisters Kom igjen Lena! - Håkan Hellstrøm You make me feel like dancing - Leo Sayer Den du veit - Marius Müller I wanna dance with somebody - Whitney Houston Baby's got back - Sir Mix Alot Back in black - AC/DC TNT - AC/DC Can I Kick it - A tribe called Quest Can't touch this - MC Hammer Conga - Gloria Estefan Walk like an egytian - Bangles My boots are made for walking - Nancy Sinatra Working 9 to 5 - Dolly Parton Hot stuff - Donna Summer Highway to Hell - AC/DC I want Candy - Bow Wow Wow Ice Ice Baby - Vanilla Ice It's not unusual - Tom Jones Jolene - Dolly Parton Jump (for my love) - The Pointer Sisters Jump around - Cypress Hill Walk this way - Run DMC Tou really got me - The Kinks Splitter Pine - DumDum Boys
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå