Cocktail Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Jeg farget håret svart for noen måneder siden, og hver gang jeg farger det blir det brunt etterhvert, altså fargen falmer. Irriterende. Hvilken hårfarge har dere erfart er den beste som holder lenge? Jeg tenker da både på parmanent og sånn som varer noen uker. De går aldri ut synes jeg, men håret blir mørkebrunt etterhvert uansett om jeg bruker parmanent eller ikke. HJELP!
Gjest Lacuna Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Jeg bruker Revlon Colorsilk, og den synes jeg holder veldig bra. Dette er permanent farge. Jeg farger også håret svart. Hvis jeg ikke finner Revlon, foretrekker jeg L'Oreal Récital (tror jeg det er; i gullfarget forpakning).
Cocktail Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2008 Jeg bruker Revlon Colorsilk, og den synes jeg holder veldig bra. Dette er permanent farge. Jeg farger også håret svart. Hvis jeg ikke finner Revlon, foretrekker jeg L'Oreal Récital (tror jeg det er; i gullfarget forpakning). Tusen takk Tar meg turen på Sparkjøp og handler, de har vertfall Revlon.
DDuck Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Jeg som frisør sier jo selvfølgelig fargene vi bruker hos frisør... men skal du opprettholde et bra resultat på fargen er det viktig at du bruker produkter som hjelper til med det... 1. Når håret er nyfarget skal det kures umiddelbart! 2. Bruk shampo og balsam for farget hår. Ihvertfall balsam!! Det er den som lukker skjellaget på håret og får fargen til å sitte i håret. Uansett hvilken hårtype man har finnes det en balsam som matcher det. 3. Bruk solspray for håret om sommeren og hvis du er aktiv med svømming o.l der du har håret mye i vann (spes. klor eller saltvann) I solen bør h¨året ha solfaktor og solproduktene er geniale med at de er solfaktor i + at de beskytter håret mot uttørkingen fra vannet. 4. Bruk gjerne en fargekur i håret en gang i uken eller hver 14.dag. 5. Frisk gjerne opp håret med glansvask nå og da for å holde glansen og fargen lengre. Glansvasken kan brukes som en shampo. hvis du først shamponerer håret med en vanlig shampo kan du bruke glansvasken til den andre shamponeringen og la den virke ca 5 minutter Jeg er veldig stor fan av Wella Color Fresh og bruker denne selv for å holde fargen fin. Den er å få kjøpt i frisørsalonger som fører Wella Lykke tl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå