Gå til innhold

Mann i forhold uten barn

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anders_*
Skrevet

Hei

Jeg er en mann på 35 (om få dager) som er ufrivillig barnløs. Har et forhold på 14'ende året med en kvinne jeg elsker. Problemet er at hun ikke vil ha barn, noensinne. Jeg elsker barn, og vil ha barn. Stort sett det motsatte av hva dere har problemer med på chatten etter hva jeg forstår. Men dette er vondt og plager meg så mye at jeg ikke vet om jeg kan klare det. Jeg elsker henne som er så full av angst og depresjon, men jeg må på et eller annet tidspunkt finne ut hva som er best for meg. Jeg sliter med dette, har til og med skaffet meg hund som jeg er glad i for å kompensere litt.

Gode ønsker fra

Anders

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Du er i en veldig vanskelig situasjon. Orker du å leve hele livet uten å få barn eller vil du skille deg å finne en annen å få barn med? En uholdbar situasjon uansett for deg for du ender med å miste en du elsker eller håpet om å få barn.

Du må egentlig bare gå i deg selv og finne ut hva du vil ofre.

Føler virkelig med deg. :klem:

Skrevet

Jeg vil si du har kommet et langt stykke på vei i avgjørelsen din siden du definerer så tydelig at du ønsker deg barn.

Prøv å se deg selv om ti år. Er barnløsheten da blitt til en stor sorg for deg? Isåfall har nok kjærligheten smuldret bort pga dette for lengst.

Jeg har vært både svært reiseglad, festglad og karrierebevisst, men etter et tiår med egoting (tjueårene) var det helt riktig å bli mamma. Jeg må helt ærlig si jeg ikke forstår helt folk som ikke vil ha barn. Men nå er jeg litt subjektiv da.

Håper du blir pappa til noen kjempefine barn. Høres ut som om du fortjener det!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror tiden er inne for at du tar en veldig alvorlig samtale med samboeren din. Det høres ut som du må legge frem dine innerste ønsker, få henne til og forstå, la henne tenke litt på det, så bør du kanskje revurdere forholdet ditt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...