Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Ok, det høres kanskje rart ut, men like ved der jeg bor er det et tre som lukter sæd! Jeg har prøvd å finne ut mer om dette og fant noe her: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=semen+tree http://ask.metafilter.com/90314/Smelly-tre...-not-your-fault Men jeg er litt usikker på om det er dette treet det er snakk om (går fort forbi, så jeg har ikke fått sett på det så nøye). Er det noen som vet om noen norske trær som har en sterk lukt av sæd?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har også merket dette. Spesielt nå som det er så varmt er det en skikkelig kvalmende lukt
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Har aldri luktet på et slikt tre, men denne topic'en made my day :-)
Gjest Naria Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Jøss, jeg er jammen ikke sikker på hvordan sæd lukter en gang jeg.
leandra Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Kan det være syrin? De lukter jo sterkt for tiden. Men neimen om jeg vet om de lukter sæd :klø:
Rødtoppen86 Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 YES, trodde nesten jeg var gal som kjente denne lukta. Trodde først det var noen som hadde hatt seg ute, at det rett og slett lå gammel sæd en plass som stinket. Men etter at lukta aldri gikk bort, og det plutselig begynte å lukte der jeg bor, så ante deg meg at det måtte være en plante eller noe som stinket slik. Ble lettet nå hehe :D
Rødtoppen86 Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Kan det være syrin? De lukter jo sterkt for tiden. Men neimen om jeg vet om de lukter sæd :klø: Hehe, kan love deg at det ikke er syrin Syrin har jo en nydelig lukt, mens disse sædtrærne rett og slett stinker død og pine. Gammel sædlukt kan ikke akkurat sammenlignes med syrin hehe..
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #8 Skrevet 8. juni 2008 Trodde først det var noen som hadde hatt seg ute, at det rett og slett lå gammel sæd en plass som stinket. Jeg har også lurt på dette i mange år, sikkert helt siden jeg ble seksuelt aktiv. Synes jeg kjenner lukta rett som det er, men har ikke klart å lokalisere hvilket tre det er. Husker bare at jeg pleide å tenke "spermhekk", så mulig jeg en eller annen gang har fått for meg at det er en hekk og ikke et høyt tre..? Men det stemmer jo ikke med linken til ts. Håper en botaniker snubler innom tråden snart slik at vi får oppklart saken. Morsomt at det er flere som lurer, i hvert fall
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #9 Skrevet 8. juni 2008 Grunnen til at en del trær lukter sæd er fordi en del menn sitter oppe i trærne og onanerer til jenter som går forbi. Neste gang du går forbi et tre, bare se opp så vil du garantert se at det sitter en oppe i treet og onanerer så spruten står.
Storm83 Skrevet 8. juni 2008 #10 Skrevet 8. juni 2008 Hvor finnes disse trærne?? Jeg har aldri hørt om disse
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #11 Skrevet 8. juni 2008 Grunnen til at en del trær lukter sæd er fordi en del menn sitter oppe i trærne og onanerer til jenter som går forbi. Neste gang du går forbi et tre, bare se opp så vil du garantert se at det sitter en oppe i treet og onanerer så spruten står. Hvor finnes disse trærne?? Jeg har aldri hørt om disse Ta 54-bussen mot Kjelsås og gå av på Brekkehagan. Stanken vil slå imot deg når du går av bussen.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #12 Skrevet 8. juni 2008 Ta 54-bussen mot Kjelsås og gå av på Brekkehagan. Stanken vil slå imot deg når du går av bussen. Eh, ikke sikkert du bor i Oslo, nei...
leandra Skrevet 8. juni 2008 #13 Skrevet 8. juni 2008 Hehe. Godt det ikke er syrin, da. Jeg elsker den lukten. Hadde vært litt fælt hvis jeg gikk rundt alene og syntes det luktet godt, mens alle andre syntes det luktet sæd...
Gjest endelig Skrevet 8. juni 2008 #14 Skrevet 8. juni 2008 Særiøst, er det flere der ute. Trodde det hadde klikka for meg. Nå ble jeg glad! Vær så snill å fortell meg hvilket tre eller plante som lukter slik! Må tydeligvis ha noe med den kraftige varmen vi har hatt i de siste dagene (Trondheim) samt kombinasjon av blomstring og vår, ikke vet jeg. Men ja, det er denne lukta jeg forbinder med sæd! Er spesielt et område oppe på Moholt som lukter helt grusomt.
Gjest Oxford Skrevet 8. juni 2008 #15 Skrevet 8. juni 2008 Jøss, jeg er jammen ikke sikker på hvordan sæd lukter en gang jeg. Ikke jeg heller.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #16 Skrevet 8. juni 2008 Vel, dere får ta dere en sniff neste gang dere har sex.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #17 Skrevet 9. juni 2008 Hmmm, nysgjerrig på om noen vet noe mer om dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå