Kjetil E Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Jeg er blitt bett i komfirmasjon til datteren til min beste venn. Og da dette faktisk er første gang jeg skal i komfirmasjon som voksen, så lurer jeg på hvor mye som er vanlig å gi. (forutsatt at det blir pengegave) Komfirmnasjonen er til høsten så har foreløpig ikke hørt hva hun ønsker seg, men hvis det er penger så hadde jeg vært veldig glad for innspill på hvor mye. Er altså ikke familie men dattern til min beste venn.
estrella Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Jeg fikk pengegaver på 200-300 kr av mine mors venner. Jeg har jo ikke noe veldig knyttet forhold til dem, men det går jo i hei og litt normal samtale hvis de er på besøk. Dette er 3 år siden, men jeg regner med at pengegavene ikke har blitt så veldig mye høyere på disse få årene..
Gjest Gjest-M- Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Jeg har et nært forhold til barna til mine to beste venninner, og har gitt dem konfirmasjonsgave til ca 300-400 kr. Dette var da gaver, men hadde jeg gitt penger, ville jeg gitt dem noe rundt denne summen.
Kjetil E Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2008 Tusen takk for svar. Passer sånn sett best til den andre som svarte her føler jeg.
The Kitten Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Jeg er blitt bett i komfirmasjon til datteren til min beste venn. Og da dette faktisk er første gang jeg skal i komfirmasjon som voksen, så lurer jeg på hvor mye som er vanlig å gi. (forutsatt at det blir pengegave) Komfirmnasjonen er til høsten så har foreløpig ikke hørt hva hun ønsker seg, men hvis det er penger så hadde jeg vært veldig glad for innspill på hvor mye. Er altså ikke familie men dattern til min beste venn. Litt avhengig av hvor nært forhold dere har ville jeg gitt mellom 300-500,- Hilsen The Kitten :banantroll:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå