Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjøpte inn cocosboller på Ultra i dag som visste seg å være utgått på dato 11.11.07..! Dette fant vi ikke ut før etter at vi alle hadde spiste en halv bolle, smakte helt forferdelig. I bollene er det også eggehvite.. Æsj og fysj så kvalme vi ble.

Tenkte jeg skulle klage hos Ultra i morgen, for dette synes jeg bare er helt grusomt. Trodde det var en veldig seriøs matkjede som ikke hadde gamle varer i hyllene sine. :|

Er det bare å ta med seg en bolle m/ekse og kvittering når man skal klage? Hva bør jeg gjøre?

Endret av Amk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med esken tilbake og klag!

Skrevet

Jeg handler veldig sjeldent på Ultra, men har faktisk to ganger opplevd å kjøpe varer som det viser seg har gått ut på dato. Har begynt å se over dato nøye selv når jeg handler.

Gjest Gjest
Skrevet

11.11.07 er veldig gammelt.. tviler på at ultra selger så gamle varer, er du sikker på at det ikke er 07.11.11 de mener? datoer kan skrives på ulike måter vet du.

Gjest Gjest AMK
Skrevet

Ja, det er 11.11.07.. Skikkelig ekkelt.. :spy:

Skrevet

Ta den med og klag! De trenger nok det sparket bak, høres ut som butikken har dårlig rullering på varene.

Men vær så snill: om (når!) betjeningen legger seg flat og tilbyr deg pengene igjen/ny vare, ikke terp på det... Det er fryktelig leit når kunden bare fortsetter å fortelle hvor dårlig og ekkelt det er i det uendelige, selv om butikkpersonalet har beklagd flere ganger... Vi gjør det jo ikke akkurat med vilje, da! Tror ikke det er spesielt mange som syns det er kjekt med kunder som får mat som er utgått på dato...

Men kjenner jeg blir litt flau på butikkens vegne. Og jeg føler med den personen som skal hjelpe deg, ikke pga deg, TS, men fordi man føler seg så dum når dette skjer! Ryddet selv i hyllene i butikken 'min' idag, og pakket bort tre esker med varer som har gått ut/går ut på dato de neste dagene. Går og håper at ingen har kjøpt av varene som har gått ut!

Skrevet
Ta den med og klag! De trenger nok det sparket bak, høres ut som butikken har dårlig rullering på varene.

Men vær så snill: om (når!) betjeningen legger seg flat og tilbyr deg pengene igjen/ny vare, ikke terp på det... Det er fryktelig leit når kunden bare fortsetter å fortelle hvor dårlig og ekkelt det er i det uendelige, selv om butikkpersonalet har beklagd flere ganger... Vi gjør det jo ikke akkurat med vilje, da! Tror ikke det er spesielt mange som syns det er kjekt med kunder som får mat som er utgått på dato...

Men kjenner jeg blir litt flau på butikkens vegne. Og jeg føler med den personen som skal hjelpe deg, ikke pga deg, TS, men fordi man føler seg så dum når dette skjer! Ryddet selv i hyllene i butikken 'min' idag, og pakket bort tre esker med varer som har gått ut/går ut på dato de neste dagene. Går og håper at ingen har kjøpt av varene som har gått ut!

Jeg jobber selv i butikk og vet godt at det ikke er no gøy når kunden kommer inn å klager på varen. Men 11.11.07 er ikke bare litt gammelt.. Hadde det no vært en annen vare hadde det nok ikke vært like ekkelt. Ble dårlig av dette og det synes jeg butikken bare har gått av å vite. Men man trenger jo ikke å slå i bordet å kjefte, det er jo helt klart, vi vil jo hjelpe kunden.

Var innom Ultra i dag og fikk sagt fra, de beklaget seg og fikk pengene tilbake. Sa fra om at dette var veldig drøyt og fikk de til å ta vekk varen fra hyllene. De sa de skulle kontakte meg videre ang. dette, så det ordner seg nok sikkert. Men vet helt garantert at fra nå av kommer jeg alltid til å sjekke dato på ALLE varene jeg kjøper uansett butikk.

Ha en fortsatt fin kveld folkens:)

Skrevet

Bra at du sa i fra! :jepp:

Skrevet

Hei

Det er frustrerende når slik skjer...det har skjedd et par ganger med meg også: jeg har kommet hjem og er klar til å kose meg med et eller annet og så viser det seg at varen er dårelig eller har gått ut på dato. Gå tilbake til Ultra så får du helt sikkert en ny pakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...