Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Ei venninne av meg på 30 har blitt sammen med en mann (skilt med barn) på 45. Gifter de seg blir hun reservemor for to barn (12 og 17). Er det blitt normalt og vanlig med eldre menn og yngre kvinner? Hva ser 40-60-åringe menn i yngre kvinner? De blir jo gamle fedre, det kan ikke være uten problemo: Trøim: http://arkiv.na24.no/NewsItem.asp?ItemID=4...r+finanskjendis Tellefsen: http://www.dagbladet.no/kultur/32740.html Eggum: http://www.nrk.no/musikk/1.862758 Ka sei dokk?
Gjest Rik middelaldrende mann Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Hva får menn til å velge yngre damer? Fordi vi kan.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Naturens mekanisme i mannen, så gjør at han ønsker å formere seg gjennom hele livet, ligger dypt og sterkt hos han, og han må velge unge fertile kvinner hvis han skal få til forplanting når han blir eldre, han kan ikke velge jevnaldrende. Ganske naturlig egentlig. Han har vel ikke noe sterkt ønske om konkret å få flere barn, men naturen driver han i hvertfall til å gjøre ting som kunne medføre flere barn.
Gjest Celina Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Naturens mekanisme i mannen, så gjør at han ønsker å formere seg gjennom hele livet, ligger dypt og sterkt hos han, og han må velge unge fertile kvinner hvis han skal få til forplanting når han blir eldre, han kan ikke velge jevnaldrende. Ganske naturlig egentlig. Han har vel ikke noe sterkt ønske om konkret å få flere barn, men naturen driver han i hvertfall til å gjøre ting som kunne medføre flere barn. Hvis mannen egentlig ikke ønsker seg flere barn, hvorfor får han det da? Sier du at en eldre mann ikke har et personlig ønske om å være sammen med den yngre kvinnen og å få barn med henne, det er naturen som driver han og han kan ikke noe for det? Mannen har ingen egenvilje, mener du?
Gjest Bellatrix Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Jeg er 31 og mannen min 47. Hvorfor vi er sammen? Sikkert samme grunn som andre par. Vi elsker hverandre, har det fint sammen, tenner på hverandre, får hverandre til å le, storkoser oss i hverandres selskap. Mannen min ble ikke sammen med meg fordi jeg var yngre enn han, men fordi jeg er meg.
Gjest Ora Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 Jeg er 31 og mannen min 47. Hvorfor vi er sammen? Sikkert samme grunn som andre par. Vi elsker hverandre, har det fint sammen, tenner på hverandre, får hverandre til å le, storkoser oss i hverandres selskap. Mannen min ble ikke sammen med meg fordi jeg var yngre enn han, men fordi jeg er meg. Dette kan jeg bare skrive under på. Bortsett fra at vi er 28 og 42. At mange kvinner liker litt eldre menn er det ingen som sier noe særlig på. Men at en mann kan falle for en yngre kvinne blir som regel regnet for en midtlivskrise-greie. Forstå det den som kan.
Gjest imli Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 Mannen min er ti år eldre enn jeg. Hva som fikk ham til å fall for meg var vel (forhåpentlig) det faktum at han ble forelska i meg som person og ikke det at jeg er yngre enn ham Man kan vel bli forelska i folk som ikke er på akkurat samme alder vel?
Gjest Casey Skrevet 7. juni 2008 #8 Skrevet 7. juni 2008 At mange kvinner liker litt eldre menn er det ingen som sier noe særlig på. Men at en mann kan falle for en yngre kvinne blir som regel regnet for en midtlivskrise-greie. Forstå det den som kan. Ja, hvorfor skal det være midtlivskrise for menn, men forelskelese for kvinner? Dette med at menn da er i midtlivskrise er sikkert oppfunnet av bitre kvinner da kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2008 #9 Skrevet 7. juni 2008 Hvis mannen egentlig ikke ønsker seg flere barn, hvorfor får han det da? Sier du at en eldre mann ikke har et personlig ønske om å være sammen med den yngre kvinnen og å få barn med henne, det er naturen som driver han og han kan ikke noe for det? Mannen har ingen egenvilje, mener du? Du....den egen viljen formes jo i veldig sterk grad av naturen. Hva tror du ellers er årsaken til at folk forelsker seg,og vil ha sex med denne personen? Sex og kjærlighet mellom mennesker er ren og skjær kjemi, men vi vil tro på noen annet, for det er liksom mer romantisk.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #10 Skrevet 8. juni 2008 Mange eldre menn liker vel utseendet til de yngre kvinnene som får dem til å føle seg mer levende og unge igjen? Når Celina Midelfarth og hennes nyutkårede Trøim som er drøye ti år eldre får barn er det klart at mannen blir stolt!
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #11 Skrevet 8. juni 2008 Hi hi, jeg er flere år eldre enn min mann og alle tror at han er det eldste :-D. En ung mann holder meg ung. Men jeg må innrøme at av og til ligger han noen år etter meg i utvikling, vett og erfaring, uten at det har noen stor betydning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå