lille_lam Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Hei, har dere noen forslag til fyll i marsipankake? Noe som er kjempe, kjempe godt altså TAkk
Arkana Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Bringebærmousse (du finner oppskrift på side 2 siden noen spurte om dette for noen dager siden. ).
Kamelia83 Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Hei, har dere noen forslag til fyll i marsipankake? Noe som er kjempe, kjempe godt altså TAkk 1. lag: Jordbærsyltetøy og pisket krem med valnøtter 2.lag: Bland ca 50/50 med pisket krem og vaniljekrem, og bananskiver
Brunhilde Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Jeg liker bringebærmousse som Arkana foreslår. Multekrem liker jeg også, og i begge tilfellene er det viktig at kremen ikke er for søt. Jeg liker verken banan eller fruktcocktail i kaker, spesielt ikke i marsipankake.
Gjest Pupsilure Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 Vaniljekrem å fruktcoctail Kjempe godt:-) Dette pleier jeg å bruke også Har fått skikkelig mye skryt for kaken min! Og et lag med bringebærsyltetøy og krem. Hvis du skal kjevle marsipanlokk selv: kjevle det på matpapir, og varm den litt i hendene dine. Blir tusen ganger lettere å kjevle hvis den blir litt varm.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Pisket fløte med en blanding av bringebær og valnøtter. Eller sjokolademousse med hermetiske pærer.
lille_lam Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. juni 2008 Takk, takk til alle Mange "gode" forslag så nå skal jeg prøve med litt av hvert her
Gjest Huldali Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Sjokolade krem eller sjokolade mouse med nøtter eller ennå bedre: Sjokoladenøtter eller daimkuler
momajoja Skrevet 10. juni 2008 #10 Skrevet 10. juni 2008 Jeg liker å ha pisket krem som jeg blander inn multe/multesyltetøy i. Synes marsipanen er så søt i seg selv, at multene gir kaken en litt syrlig "motvekt". Og hakkede valnøtter mener jeg er et must i marsipankake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå