Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Noen som har kjøpt produkter fra strawberrynet som har vært unboxed? Veldig fristende å slå til nå siden den er satt ned med 30 %. Parfymen er dessuten ny nå i sommer, så risikoen for at den har stått lenge er ikke tilstede. Erfaringer?
Solknapp Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Noen som har kjøpt produkter fra strawberrynet som har vært unboxed? Veldig fristende å slå til nå siden den er satt ned med 30 %. Parfymen er dessuten ny nå i sommer, så risikoen for at den har stått lenge er ikke tilstede. Erfaringer? Jeg har kjøpt en unboxed aftersun. Det var ikke noe galt med den, og den var forseglet med plast rundt korken, så jeg ser ikke noe galt i å kjøpe noe uten eske
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har kjøpt en unboxed aftersun. Det var ikke noe galt med den, og den var forseglet med plast rundt korken, så jeg ser ikke noe galt i å kjøpe noe uten eske Takk for svar, mulig jeg slår til. De lover jo en like god kvalitet selv om den er unboxed så det går sikkert greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå