Rexina Skrevet 6. juni 2008 #1 Del Skrevet 6. juni 2008 Hei alle sex og singelliv fans:) Jeg er en fan så det holder av Sex og singelliv, og sitter og ser siste sesong nå før jeg skal se filmen med 5 venninner på søndag. Men for å hylle filmen tenkte vi at vi skulle pynte oss litt og ta på oss litt "sex og singelliv"-type klær.. Skal dere pynte dere til filmen? og hvis dere skal: Hva skal dere ha på dere? Hadde vært morsomt å få litt inspirasjon:) Hva er typsik sex og singelliv for dere? Alle innspill er bra innspill; Alle utenom å røpe hva som skjer:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 6. juni 2008 #2 Del Skrevet 6. juni 2008 Hei alle sex og singelliv fans:) Jeg er en fan så det holder av Sex og singelliv, og sitter og ser siste sesong nå før jeg skal se filmen med 5 venninner på søndag. Men for å hylle filmen tenkte vi at vi skulle pynte oss litt og ta på oss litt "sex og singelliv"-type klær.. Skal dere pynte dere til filmen? og hvis dere skal: Hva skal dere ha på dere? Hadde vært morsomt å få litt inspirasjon:) Hva er typsik sex og singelliv for dere? Alle innspill er bra innspill; Alle utenom å røpe hva som skjer:P Elegante sko med høøøye hæler må vel være et must?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 6. juni 2008 Ja det er jo det. Har finkjemmet skapet, både mitt og min mors, men finner INGEN elegante høyhelte sko:( Ingen av oss klarer å gå i de.. Vil også si at det er ganske opplagt med en clutch veske eller i hvert fall en liten snerten ting, og ikke disse "drar med meg livet mitt"-veskene:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 6. juni 2008 #4 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Pynte for kino fordi det er en såkalt 'damefilm'? Nei, har ikke tenkt meg. Skal kanskje se den på kino, men med sånne filmer er det like godt å vente til de kommer til DVD. Typisk sex og singelliv for meg - merkevare-cult og unge jenter som kjøper seg dyre merkevarer de egentlig ikke har råd for. Jeg følgte med serien og syntes det var jo ok for det meste, men jeg synes det blir litt rart å prøve å etterligne noe av det der. Oslo er ikke Manhattan, man er ikke glamurøs fordi man har overdratt visakortet for en LV veske eller Blahnik-sko. Selv om jeg hadde ingenting i mot serien, synes jeg at det hele har hatt litt uheldige konsekvenser for samfunnet og økt hysteriet rundt det ytre ennå mer. Endret 6. juni 2008 av mrs_bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2008 #5 Del Skrevet 7. juni 2008 Herregud. Kleskode for å gå på kino også nå? Klar over at du sitter inne, i en stor i en MØRKT rom? Hvem ser hva du har på deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En som vet Skrevet 7. juni 2008 #6 Del Skrevet 7. juni 2008 Herregud. Kleskode for å gå på kino også nå? Klar over at du sitter inne, i en stor i en MØRKT rom? Hvem ser hva du har på deg?? Så vidt jeg forstod så er det ikke kleskode det dreier seg om her, heller bare at man er fan av en serie og har lyst til å pynte seg litt for gøy. Skjønner ikke hvorfor det skulle vært noe galt med det?? Jeg er også stor-fan av Sex and the city, tror jeg må ha sett alle sesongene minst fem ganger! Men spørs nok om jeg selv gidder å pynte meg av den grunn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 7. juni 2008 #7 Del Skrevet 7. juni 2008 Har sikkert på meg en nett kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2008 #8 Del Skrevet 7. juni 2008 Nettoen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carebear1 Skrevet 8. juni 2008 #9 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Hei alle sex og singelliv fans:) Jeg er en fan så det holder av Sex og singelliv, og sitter og ser siste sesong nå før jeg skal se filmen med 5 venninner på søndag. Men for å hylle filmen tenkte vi at vi skulle pynte oss litt og ta på oss litt "sex og singelliv"-type klær.. Skal dere pynte dere til filmen? og hvis dere skal: Hva skal dere ha på dere? Hadde vært morsomt å få litt inspirasjon:) Hva er typsik sex og singelliv for dere? Alle innspill er bra innspill; Alle utenom å røpe hva som skjer:P Jeg kommer ikke til å pynte meg når jeg skal se den filmen, men om du og venninnene dine har lyst til dette, så er det jo bare å kjøre på - det viktigste er at dere har det gøy, og ikke hva alle andre mener! Typiske S&C-klær for meg må være søte kjoler og høye sko, og gjerne en klutch-veske som du sier. Og i en slags mismatch - ikke perfekt matchende! I filmen bruker Carrie en STOR blomst-sak. Kanskje du kan ha noe slikt? Eventuelt en stor sløyfe? Fortell gjerne hva det ble til slutt - og kos deg masse med filmen Endret 8. juni 2008 av Melania Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Dette ble resultatet: http://i190.photobucket.com/albums/z256/Re...atsme/kopi2.jpg http://i190.photobucket.com/albums/z256/Re...atsme/kopi1.jpg http://i190.photobucket.com/albums/z256/Re...atsme/kopi3.jpg Også tenkte jeg på å ha et kjede tilsvarende carrie-kjedet, bare at på mitt står det me&you, men det ble stjerneøredobber i gull i stedet:) Nå skal det sies at jeg ikke har fått fikset meg ordentlig enda. Bare tok på klærne. Filmen er ikke før kl 21.30:P Endret 8. juni 2008 av Rexina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. juni 2008 #11 Del Skrevet 8. juni 2008 Syns det er litt snodig at man kler seg ut for å dra på kino, og jeg kommer nok ikke til å gjøre det, men det er jo litt søtt at folk syns det er så stas med filmen at de pynter seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Possibly Skrevet 8. juni 2008 #12 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg skal definitivt se filmen, men jeg har ikke begynt å tenke på antrekk enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 8. juni 2008 #13 Del Skrevet 8. juni 2008 Høye platå sko i tre og lær, silkeskjørt m knyting foran i champangefarge og blondebluse. Og sef min Louis Vuitton veske! Kler meg alltid pent til kino. Da kan jeg bruke mine skyhøye heler, uten å bli sliten. Bare å gå ut og inn av bilen. Aldri sett så mange i Norge kledd så fint i kjoler osv, som i går i kinoen til SATC! Håper det gir dere mersmak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 8. juni 2008 #14 Del Skrevet 8. juni 2008 Herregud. Kleskode for å gå på kino også nå? Klar over at du sitter inne, i en stor i en MØRKT rom? Hvem ser hva du har på deg?? Det er da ikke meningen at andre skal se f.eks hva jeg har på meg. Meningen er at jeg føler meg fabolous, ikke ofte jeg gjør det Skal ha på meg en "flaggrende" kjole, litt Carrie over den. Ser den i kveld, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoghurt Skrevet 8. juni 2008 #15 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Syns det er litt snodig at man kler seg ut for å dra på kino, og jeg kommer nok ikke til å gjøre det, men det er jo litt søtt at folk syns det er så stas med filmen at de pynter seg Ser ikke noe verre i dette enn folk som kledde seg opp til Ringenes Herre filmene, Harry Potter filmene.. Hadde på meg en alveinspirert genser da jeg så Return of the King, rett og slett en fans måte å ære noe man digger. Endret 8. juni 2008 av Yoghurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_lam Skrevet 8. juni 2008 #16 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg skal ikke se filme (er ikke fan), men la nå folk få lov til å gjøre noe morsomt ut av hverdagen sin hvis de vil, kjedelig nok som det er fra før av, så hvis det gir dem glede, go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GinaTricot Skrevet 8. juni 2008 #17 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg så den igår, pyntet meg ja Tunika og tights. Der var omtrent 80 % damer i salen, mange hadde på elegante pyntekjoler! Utrolig gøy! Pynt deg i vei, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. juni 2008 #18 Del Skrevet 8. juni 2008 Ikke for å kverulere, men er tights virkelig et sex-og-singelliv klesplagg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #19 Del Skrevet 8. juni 2008 Ikke for å kverulere, men er tights virkelig et sex-og-singelliv klesplagg? Hvis ikke for å kverulere, så hvorfor? Hun hadde pynta seg, sa ikke noe om at det var et sex og singelliv plagg. Synes forresten det er bare morsomt at folk kler seg opp, og gjør det til noe mer enn bare en vanlig tur på kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. juni 2008 #20 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvis ikke for å kverulere, så hvorfor? Fordi jeg kan aldri la være... (huff stakkars samboer... huff... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå