Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest linette
Skrevet

noen spørsmål ang nesesprayen.

det jeg lurer på er om nesesprayen blir ødelagt hvis "detter " det står med uthevet skrift at den skal være stående i esken. skummelt hvis den blir ødelagt av å ligge nede. man må jo ta den med seg ut av og til siden den må tas på faste tider.

er de noen som går til behandling i porsgrunn??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tror det er fordi at den ikke er helt tett at den skal stå.

Jeg brukte mye "mobillomma" i veska til nesesprayen min, der sto den fint :)

Skrevet
noen spørsmål ang nesesprayen.

det jeg lurer på er om nesesprayen blir ødelagt hvis "detter " det står med uthevet skrift at den skal være stående i esken. skummelt hvis den blir ødelagt av å ligge nede. man må jo ta den med seg ut av og til siden den må tas på faste tider.

er de noen som går til behandling i porsgrunn??

Min spray "datt" noen ganger, men jeg ble likevel nedregulert. :) Vi hører til Porsgrunn. Er du i forsøk nå?

Gjest Gjest
Skrevet

Min lå ofte i veska og jeg ble nedregulert fordet.

Må bare si at det er fryktelig mye hysteri rundt medisinene til IVF forsøk. (gjaldt ikke deg altså for jeg vet det står det i pakkningsvedlegget). Folk blir helt hysteriske hvis de er 15 min forsent ute med spray/sprøyter.

Skjønner godt at man vil gjøre alt etter boka og det bør man jo også, men det er lov å tenke litt før hysterien tar over.

Skrevet
Min lå ofte i veska og jeg ble nedregulert fordet.

Må bare si at det er fryktelig mye hysteri rundt medisinene til IVF forsøk. (gjaldt ikke deg altså for jeg vet det står det i pakkningsvedlegget). Folk blir helt hysteriske hvis de er 15 min forsent ute med spray/sprøyter.

Skjønner godt at man vil gjøre alt etter boka og det bør man jo også, men det er lov å tenke litt før hysterien tar over.

Det er da ikke rart at det blir litt hysteri. IVF er store saker, og at man blir usikker når det gjelder medisinene er ikke rart. Man har jo aldri vært gjennom dette før, og når så mye er på spill, så skjønner jeg godt at man kan bli lettere hysterisk. Er jo ikke all informasjon man får av klinikken heller.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er da ikke rart at det blir litt hysteri. IVF er store saker, og at man blir usikker når det gjelder medisinene er ikke rart. Man har jo aldri vært gjennom dette før, og når så mye er på spill, så skjønner jeg godt at man kan bli lettere hysterisk. Er jo ikke all informasjon man får av klinikken heller.

Joda, jeg forstår det. Har selv vært igjennom flere forsøk og man blir mer sikker etterhvert. Har man ikke fått skikkelig informasjon av klinikken og jeg var usikker så ville jeg ha ringt klinikken og hørt med dem.

Men når man leser flere innlegg om at jeg var 15 min forsent ute med spray/sprøyter (ikke EL sprøyte) er det farlig???!!! Er alt over nå?

Så blir jeg litt oppgitt, sorry men det blir jeg.

Men jeg har alltid svart høflig altså, neida, alt går nok bra.

Selv kunne det gå flere timer i forskjell på sprayen og sprøytene var ikke til samme tid hver dag de heller og jeg ble gravid. Spurte på klinikken (Porsgrunn) og fikk til svar at det ikke var så farlig, men at de skrev at det skulle tas på samme tidspunkt for at det skulle glemmes og at kroppen fikk jevn tilførsel. Men noen timer +- ikke hadde noe å si.

Dette gjelder da ikke EL sprøyten.

Skrevet
Joda, jeg forstår det. Har selv vært igjennom flere forsøk og man blir mer sikker etterhvert. Har man ikke fått skikkelig informasjon av klinikken og jeg var usikker så ville jeg ha ringt klinikken og hørt med dem.

Men når man leser flere innlegg om at jeg var 15 min forsent ute med spray/sprøyter (ikke EL sprøyte) er det farlig???!!! Er alt over nå?

Så blir jeg litt oppgitt, sorry men det blir jeg.

Men jeg har alltid svart høflig altså, neida, alt går nok bra.

Selv kunne det gå flere timer i forskjell på sprayen og sprøytene var ikke til samme tid hver dag de heller og jeg ble gravid. Spurte på klinikken (Porsgrunn) og fikk til svar at det ikke var så farlig, men at de skrev at det skulle tas på samme tidspunkt for at det skulle glemmes og at kroppen fikk jevn tilførsel. Men noen timer +- ikke hadde noe å si.

Dette gjelder da ikke EL sprøyten.

Ofte er det lavere terskel for å spørre på et forum enn å ringe klinikken.

Jeg tok Progynova 7 timer senere enn jeg skulle, og jeg skal love deg at jeg ble hysterisk.. Så jeg kjente meg litt igjen. :Knegg:

Porsgrunn svarte at det nok ikke gjorde noe, men at det var viktig at det ikke gjentok seg.. Så jeg tror ikke det er helt heldig at det går for mange timer + - .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...