Gjest lite fantasifull Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Etter mange tankerunder lurer jeg på hva dere bruder foretrekker som aktivitet i utdrikkingslaget deres, av følgende alternativer: - Go-kart - Magedanskurs, hvor bruden får kostyme - Paint-ball - Strippekurs - Linedance kurs - Fallskermhopp Jeg klarer ikke bestemme meg
Rosalie Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 1) Fallskermhopp 2)Painball 3)Go cart Neitakk til resten.
Chimamanda Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Jeg kunne tenkt meg magedanskurs, paintball eller go-cart, resten hadde ikke slaatt an her
Sympatia Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 - Go-kart - Paint-ball - Strippekurs - Linedance kurs - Fallskjermhopp Jeg hadde likt all of above...
MrsG Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 ang. fallskjermhopp.. har hørt om flere som har planlagt dette og det gikk UTROLIG mye tid på dette. faktisk mesteparten av dagen gikk med på å vente. og tilslutt turte ikke brudgommen å hoppe heller... jeg var med på go-cart i utdrikningslag forrige helg. var kjempegøy! alt sånn danse-greier hadde ikke vært noe for meg, men det kommer jo helt an på hva personen liker da! jeg hadde foto-shoot i mitt lag.. kjempegøy!
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2008 #8 Skrevet 7. juni 2008 Jeg hadde likt magedanskurs. Man trenger ikke å ha bar mage heller .
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 7. juni 2008 #9 Skrevet 7. juni 2008 Magedans, stripping og linedance hadde nok være det jeg syntes var mest moro, gocart of paintball er helt greit og fallskjerm ville jeg aldri, aldri, aldri, aldri så mye som tenkt på å gjøre.
Gjest Frk Åberg Skrevet 7. juni 2008 #10 Skrevet 7. juni 2008 Jeg ville syns alt var greit utenom strippekurs og fallskjermhopp. Vel liker jeg fart og spenning, men fallskjermhopp vil jeg heller gjøre på eget initiativ om jeg skulle ønske det. Det høres stress ut å skulle gjøre det foran et utdrikningslag, og man føler seg gjerne veldig presset. Dessuten vil jeg tro det er dyrt, og det er noe bare bruden vil kunne delta på. Jeg syns det virker morsommere med aktiviteter der alle kan være med. Jeg vil også slå et slag for badeland og skogstur, som jeg ble utsatt for. Det var gøy og avslappende.
*Emma* Skrevet 7. juni 2008 #11 Skrevet 7. juni 2008 Fallskjermhopp er det eneste jeg syns hørtes moro ut. *vanskelig* Men du kjenner vel bruden godt hvis du er forlover....så da vet du sikkert best om hun setter pris på go-cart eller strippekurs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå