Gjest Flower Skrevet 19. mai 2003 #1 Del Skrevet 19. mai 2003 Heisann! Jeg lurer på en ting som jeg håper dere brukerne på kvinneguiden kan hjelpe meg med. Jeg har en flott kjæreste som jeg har vært sammen med i lang tid nå, problemet er bare det at jeg tenker på andre gutter i perioder. Det har skjedd et par-tre ganger nå i løpet av forholdet. Men selv om jeg tenker på andre i perioder, vet jeg at det er kjæresten min jeg elsker Men blir veldig lei meg for føler at jeg er slem mot kjæresten ved å tenke på andre i perioder :cry: Men jeg kan jo ikke noe for det. Er det det at jeg kan være lei kjæresten i perioder eller spenningen ved å tenke på andre? Vi har jo vært sammen veldig lenge. Jeg og kjæresten krangler litt, men vi har det utrolig bra sammen mesteparten av tiden :D Noen som har opplevd likedann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #2 Del Skrevet 19. mai 2003 Hei! Jeg er ikke uvanlig at man er tiltrukket av andre menn i perioder. Selv har jeg opplevd det flere ganger. Skjønner godt at du kan føle dårlig samvittighet, men ikke bruk krefter på det. Alle opplever vel dette i større eller mindre grad i løpet av et langt samliv. Men så lenge man lar det bli med tanken...så passerer det....og ingen skade er skjedd. Så lenge man vet hvem man egentlig vil være sammen med...og det sier du jo at du vet. Bare menneskelig du! Stor klem, Idun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flower Skrevet 19. mai 2003 #3 Del Skrevet 19. mai 2003 Takk skal du ha, Idun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idun Skrevet 19. mai 2003 #4 Del Skrevet 19. mai 2003 Endelig logget på. Bare hyggelig. Tror alle, både menn og kvinner, må regne med å bli sjarmert eller små-forelsket i andre i løpet av et langt forhold. Noen har større evne enn andre til å stå imot, vel og merke... Så lenge man vet med seg selv hva en har...og at en ikke ønsker å bytte ut den personen...så synes jeg ikke det er farlig (så lenge man ikke gjør noe med det, selvsagt). Kanskje er det i blant godt med litt "krydder" i tilværelsen? Selvsagt er det problematisk hvis det gjør noe med forholdet og følelsene til partneren din...Eller at den lille forelskelsen blir til noe større...Men før det...bare kos. Det går nemlig over! En klem til...fra Idun...som lett blir sjarmert av andre...men elsker samboeren sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 19. mai 2003 #5 Del Skrevet 19. mai 2003 så lenge du vet at det er samboeren din du elsker så ser jeg ikke noe galt i å tenke på andre gutter i blant. så lenge du bare tenker på dem det er helt naturlig å tenke på andre, spesielt når man har vært sammen lenge. du er ikke slem som tenker på andre, det er bare menneskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 19. mai 2003 #6 Del Skrevet 19. mai 2003 Alle forhold går opp og ned.. Noen ganger er man dødsforelsket, andre ganger kan man føle seg lei. Du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du tenker på andre i perioder, så lenge det blir med tanken.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jilly Skrevet 19. mai 2003 #7 Del Skrevet 19. mai 2003 Er i samme situasjon som deg. Blir lett småforelsket i andre, men vil ikke gi opp det jeg har for det. Men jeg har det med at jeg alltid må fortelle den andre parten at jeg er interessert :o. Klarer aldri å holde kjeft om slik når jeg får litt alkohol i meg :-? Og dette gjør det en del verre, siden den andre personen av og til føler det samme...)det er vel derfor jeg sier det). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vibbi Skrevet 20. mai 2003 #8 Del Skrevet 20. mai 2003 Helt normalt å få litt sommerfugler i magen for andre iblandt, ikke skam deg for det! Så lenge du vet hva du har! Gresset er ikke grønnere på den andre siden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flower Skrevet 21. mai 2003 #9 Del Skrevet 21. mai 2003 Takk for alle svar, det har hjulpet meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 21. mai 2003 #10 Del Skrevet 21. mai 2003 Kanskje det er et uttrykk for at du ønsker litt spenning? Noen skaper slik spenning ved å være seksuelt utro, du ved å drømme litt om andre. Så lenge du ikke faktisk gjør noe fysisk, er vel ikke det noe problem? Kos deg og drøm i vei, du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2003 #11 Del Skrevet 23. mai 2003 Ha ikke dårlig samvittighet. Din samboer tenker også helt sikkert på andre kvinner i blant.........MER enn det du gjør.... Det er vel naturlig, er det ikke... Spørs om dere elsker hverandre......Ser for dere framtiden sammen, osv.... Men jeg spår et brudd!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 23. mai 2003 #12 Del Skrevet 23. mai 2003 Ha ikke dårlig samvittighet. Din samboer tenker også helt sikkert på andre kvinner i blant.........MER enn det du gjør.... Det er vel naturlig, er det ikke... Spørs om dere elsker hverandre......Ser for dere framtiden sammen, osv.... Men jeg spår et brudd!!!!!!! Enda en kverulant, ser jeg. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå