Gå til innhold

Opplevelser i Hurghada

Anbefalte innlegg

Gjest Sunthomas
Skrevet (endret)

Trenger du litt hjelp til å få sett deg om litt utenfor turist tråkkene?

Kunne det vært fint å få litt hjelp med prutingen de første dagene?

Lyst til å prøve dykking, eller andre utflukter?

Ta kontakt med xxxxxxx

Da vil du få kontakt med en hyggelig Norsk dame som bor i hurghada, hun er behjelpelig med vise Dere rundt og er helt rå på pruting.

Gi henne noen slanter, og få hjelp til å handle/prute, dere vil garantert tjene inn de slantene på kort tid med shopping ( og slippe alt stress med innpåslitne selgere).

Jeg og min familie har nettopp kommet tilbake, og vi har hatt en uforglemmelig tur.

Vi ble vist rundt i områder som vanligvis bare infødte egyptere går og handler.

Har du lyst til å prøve dykking, men har litt vannskrekk? Prøv et introduksjonsdykk med Son Bijou Diving center, Divemaster Ahmed er en utrolig dyktig og rolig type som klarer å roe ned de fleste.

Min kone hadde så vannskrekk at hun ikke kunne ha ansiktet ned mot vannflaten, etter 10 min med divemaster var hun nede på 11 meters dyp.

Andre utflukter kan også ordnes etter avtale.

Anbefaler virkelig å ta kontakt, da det er lettere å få tid til å hjelpe dere om det er avtalt før dere reiser.

Dere vil også få et telefonnummer av henne som dere kan ringe på når dere kommer frem.

Ha en fortreffelig ferie i hurghada.

Mailadresse slettet ihht reglene.

Camilla (mod)

Endret av Camilla
Videoannonse
Annonse
Gjest sunthomas
Skrevet (endret)

Trenger du litt hjelp til å få sett deg om litt utenfor turist tråkkene?

Kunne det vært fint å få litt hjelp med prutingen de første dagene?

Lyst til å prøve dykking, eller andre utflukter?

Ta kontakt medxxxxxxx

Da vil du få kontakt med en hyggelig Norsk dame som bor i hurghada, hun er behjelpelig med vise Dere rundt og er helt rå på pruting.

Gi henne noen slanter, og få hjelp til å handle/prute, dere vil garantert tjene inn de slantene på kort tid med shopping ( og slippe alt stress med innpåslitne selgere).

Jeg og min familie har nettopp kommet tilbake, og vi har hatt en uforglemmelig tur.

Vi ble vist rundt i områder som vanligvis bare infødte egyptere går og handler.

Har du lyst til å prøve dykking, men har litt vannskrekk? Prøv et introduksjonsdykk med Son Bijou Diving center, Divemaster Ahmed er en utrolig dyktig og rolig type som klarer å roe ned de fleste.

Min kone hadde så vannskrekk at hun ikke kunne ha ansiktet ned mot vannflaten, etter 10 min med divemaster var hun nede på 11 meters dyp.

Andre utflukter kan også ordnes etter avtale.

Anbefaler virkelig å ta kontakt, da det er lettere å få tid til å hjelpe dere om det er avtalt før dere reiser.

Dere vil også få et telefonnummer av henne som dere kan ringe på når dere kommer frem.

Ha en fortreffelig ferie i hurghada.

mailadresse ble slettet i henhold til regler på forum, legger ved en link i stedet

Endret av Mette
Gjest Gjest_Frode_*
Skrevet

:)

Alt dette som er skrevet stemmer faktisk har også vært med dette dykkesenteret og denne gode norske kvinnen.

Hun hjelper deg med en masse og så mye billigere enn andre plasser.

Det gjør at vi gjerne kommer tilbake og anbefaler dykkesenteret og hjelpen hun gir.

Gå inn på den norske siden hos www.bijou-diving.com

Noe vi også lærte var at Hurghada er nesten som delt inn i tre. Vi hørte at hovedgata lå der vi bodde, men det var langt fra sant. Vi bodde på grand resort og det er turist delen av Hurghada. Hovedgata ligger i Sakala ta taxi dit for max 10 egyptiske pund. Men du bør også oppleve gamlebyen El Dahar.

Ikke nøl med å ta kontakt med henne og husk du kan også være med bare å snorkle på båten men vil få en helt annen opplevelse om du prøver ett dykk.

Snorkleturen koster så og si ingenting i forhold til andre. Hørte før jeg reiste at noen hadde betalt det samme for å snorkle som vi betalte for å dykke.

Så det er faktisk helt topp.

Og den prutingen ja fikk meg endel bra ting jeg som koster mye mer hjemme solbriller og klokke f.eks. Jeg vet at de var ekte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...