Suzy Skrevet 6. juni 2008 #1 Del Skrevet 6. juni 2008 Det slår meg stadig når jeg leser på KG, både her i singelforumet og på Samliv/relasjoner at mange er så innstilt på å gjette og tolke sine potensielle partnere eller kjærester. Sånn som dette: "Han så på meg og sa 'jøss' og smilte litt. Hva mente han?" "Hun hadde sex med meg og det var skikkelig godt. Elsker hun meg da?" "Han kontakter meg stadig vekk og hinter om at vi bør treffes. Hvorfor gjør han det?" (mine eksempler og ikke tatt fra NOEN tråd) Jeg blir litt nysgjerrig på hvordan man tenker når man er så opptatt av å tolke og ikke velger å spørre, eller i det minste lodde stemningen sjøl? jeg tror at jeg stort sett merker om det er kjemi eller ikke mellom meg og det mennesket jeg er interessert i - og om jeg er i tvil så spør jeg stort sett. Enten spør jeg åpent eller litt tilslørt, men har vi kommet så langt som til fysisk kontakt, ja da er jeg trygg på å kunne spørre. Uten å være nedlatende på noe vis til alder, så tenker jeg at det er litt ungt å drive på med denne gjettingen - men jeg tar kanskje feil. Jeg skjønner jo at dette er et diskusjonsforum og det er et sted man kan lette litt på trykket, stille "teite" spørsmål osv - men det er nettopp derfor jeg spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 6. juni 2008 #2 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg er enig med deg. "Han nynner - hvorfor gjør han det?" Tja, hvorfor ikke? Mannfolk er bare mennesker. De gjør det de gjør og jeg tror ikke alltid de har en hemmelig agenda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 8. juni 2008 Er det virkelig ingen annen som har lagt merke til dette eller har noen synspunkter? Noen av dere som gjetter da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #4 Del Skrevet 8. juni 2008 Klart jeg har lagt merke til det, men jeg gidder ikke svare på slike teite spørsmål i trådene, og derfor har jeg ikke så mange tanker om det. Når en veldig ung jente starter en tråd hvor hun spør f.eks om " han så på meg og smilte, tror dere han er interessert?", så tenker jeg: 1. Hvordan i alle dager skal jeg kunne vite det? 2. Gud, hvor glad jeg er for at jeg er over det stadiet der. Det var mitt noe kyniske bidrag i denne sammenheng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 8. juni 2008 #5 Del Skrevet 8. juni 2008 Min standardmodus er: "xxx" betyr at hun er tiltrukket av meg. Alt blir så mye enklere når alt går i din retning, så slipper man å lure. Dessuten vinner man hver gang, samme hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #6 Del Skrevet 9. juni 2008 Min standardmodus er: "xxx" betyr at hun er tiltrukket av meg. Alt blir så mye enklere når alt går i din retning, så slipper man å lure. Dessuten vinner man hver gang, samme hva som skjer. Jeg stjeler den innstillingen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå