Gå til innhold

Trenger hjelp

Fremhevede innlegg

Gjest sunburnt
Skrevet

Hjelp? Jeg er en jente som føler meg relativt sexy overfor menn generelt, og som ikke har problemer med mitt eget utseende. Men. På grunn av at jeg vet hva mannen min liker utseendemessig, og jeg ikke ser slik ut, så føler jeg meg lite attraktiv overfor ham som jeg burde føle meg supersexy overfor.

Hva i helvete gjør jeg med dette? Har det noe å si om han liker noe som jeg ikke er? Hvordan funker dere gutter, for jo lenger jeg er i et forhold, jo mer ser det ut til at mannens seksualitet har gått meg hus forbi!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gutt92
Skrevet

Ja, kan godt hende at han synes at det er mange som har finere kropp enn deg. Men synes du at kroppen hans er helt perfekt da ? Dere er jo sammen og er vel glad i hverandre, og det er vel det som teller.

Skrevet

Har det på samme måten som mannen din. Jeg trodde jeg visste hva likte best, så valgte jeg en kvinne som var helt annerledes. Må bare spørre. Valgte han deg fordi han var helt desperat og kun hadde draget på jenter av din type, eller har han også hatt mulighet til å få en eller annen kvinne som er nærmere "idealet"? Hvis ja på det siste spørsmålet...glem hele problemet...ikke tenk mer dumme tanker...gi han frihet under ansvar...og han vil elske deg... :)

Gjest glamourgirl
Skrevet

TS, jeg tror ofte det er stor forskjell på hva menn kan visuelt tenne på, og hva de tenner på taktilt og følelsesmessig.

Jeg vil anbefale deg å ikke tenke på det, han valgte deg, og da vil jeg regne med at han gjorde det fordi han falt for deg.

Hvis du fokuserer for mye på det du ikke er, kan han veldig fort legge merke til det du ikke er også, og ikke se alt det du er...

Skrevet (endret)

Tja, jeg vet også at 'drømmedamen' til samboeren min ikke akkurat så akkurat som meg. Men vi er sammen og jeg har ingen grunn til å tvile på at det er meg han liker i alle måter.

Så du er ikke alene - og det er ingen grunn til bekymring!

Endret av mrs_bond
Skrevet

Jeg har et par typer "drømmedamer" når det kommer til utseende (kropp og klesstil). Samboeren min likner ikke på noen av disse. Men det gjør ikke at jeg finner henne mindre sexy, synes kroppen hennes er mindre tiltrekkende, kan si noe negativt om hennes klesstil eller elsker henne noe mindre av den grunn.

Skrevet

Han er nok ikke så overfladisk og enkel at han kun tenner på utseende vel? Det må noe mer til og det har du fordi det er deg han vil være sammen med :)

Gjest Gutt92
Skrevet

Men jeg må legge til en ting. Jeg skjønner godt hvordan TS har det.

Jeg har en ganske veltrent kropp, og kjæresten min gir meg komplimenter ofte, og sier at jeg har verdens fineste kropp, osv..osv. Vet jo at hun ikke mener dette helt ærlig, og at hun sikkert vet om mange hun synes har finere kropp en meg.

Og selv om jeg vet at det er meg hun er glad i, så er det litt vondt når man får sånne tanker, om at hun liker kroppen til andre gutter vi kjenner, mer enn kroppen min. Vet ikke om det er noe sånt du også føler ?

Gjest Gjest
Skrevet
Har det på samme måten som mannen din. Jeg trodde jeg visste hva likte best, så valgte jeg en kvinne som var helt annerledes. Må bare spørre. Valgte han deg fordi han var helt desperat og kun hadde draget på jenter av din type, eller har han også hatt mulighet til å få en eller annen kvinne som er nærmere "idealet"? Hvis ja på det siste spørsmålet...glem hele problemet...ikke tenk mer dumme tanker...gi han frihet under ansvar...og han vil elske deg... :)

Det ble nok nei på det siste spørsmålet...sannsynligvis fordi disse idealdamene ikke vokser på trær, tror egentlig aldri jeg har sett noen i løpet av mitt liv (kan ihvertfall telle dem på en hånd)

Jeg vet at jeg er den han elsker. Men dumme tanker er mitt yrke :) og derfor kan jeg da tenke at, ja, men, kjærlighet og seksuell tenning er jo ikke det samme og de behøver ikke engang å gå hånd i hånd. Eller så kan jeg skru av den knappen og innse at man kan tenne på mye forskjellig selv om man har en og annen preferanse?

Gjest Gjest
Skrevet
Tja, jeg vet også at 'drømmedamen' til samboeren min ikke akkurat så akkurat som meg. Men vi er sammen og jeg har ingen grunn til å tvile på at det er meg han liker i alle måter.

Så du er ikke alene - og det er ingen grunn til bekymring!

Takk :)

Lagt til I dag, 15:34

TS, jeg tror ofte det er stor forskjell på hva menn kan visuelt tenne på, og hva de tenner på taktilt og følelsesmessig.

Det er vel dette som det til tider er så lett å glemme. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...