Gå til innhold

Tips til tur/ utflukt i helgen?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Skal være alene i helgen med en aktiv jente på snart 6 år. Moren er sliten... Men det beste er likevel å finne på noe med lillemor, framfor å ha "mas" hjemme.

Noen forslag?

Bor på Nedre Romerike. Så enten noe her i området eller utover mot Oslo.

Det er nærliggende å tenke badetur i det nydelige været vi har her om dagen, men det er ikke en "søndagstur" med ei jente som garantert vil mase om å få bade sammen med deg hele tiden. Pluss at det sikkert vil tykt med folk. Men har ikke utelukket badetur... Så om du har et godt forslag: Fyr løs!

Videoannonse
Annonse
Gjest Screemy
Skrevet (endret)

Bruker selv å ta ferja til Oslos holmer, selv foretrekker jeg Gresssholmen da :sol:

HER er det også fint å være, men vær tidlig ute :klaske:

Endret av Screemy
Skrevet

Hurdalssjøen eller Nordbytjernet (på Jessheim).

Skrevet
Bruker selv å ta ferja til Oslos holmer, selv foretrekker jeg Gresssholmen da :sol:
jeg har vært på Hovedøya og Langøya, men ikke Gressholmen, er det fint for små barn der? Dvs, grei strand ovs?
Gjest Pupsilure
Skrevet

Hoppeloppeland? Tusenfryd?

Gjest Screemy
Skrevet (endret)
jeg har vært på Hovedøya og Langøya, men ikke Gressholmen, er det fint for små barn der? Dvs, grei strand ovs?

Nei, egentlig ikke så mye sandstrand der. Det er mest svaberg og gressplen der, men det er ofte mange barn der uansett! Litt sandstrand er det der da og jeg syns det er mange fine badeplasser der.

Langøyene har vel den beste sandstranden for barn.

På Gressholmen er det veldig mange halvtamme kaniner og det er en kro der med mat og drikke :)

Legger inn en link om øyene.

Øyene i Oslo

Endret av Screemy
Skrevet

Er vel flere besøksgårder i området tror jeg, regner med at de har åpent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...