Majka Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har en Polar F4 pulsklokke og et kodet Polar Wearlink pulsbeltet. Jeg bruker klokken helst til spinning, og siden det er mange pulsklokkebrukere på slike timer har min lett for å ta inn andres signaler. Hvilken Polarmodell må jeg opp i for ikke å motta andres signal? F6? I det siste har pulsklokken min begynt å tulle seg et hakk mer. Sist holdt den rett puls i ca 30 min, før det gikk skeis og pulsen i (følge klokken) steg i skyene. Var nøye på å plassere meg langt vekk fra andre med pulsklokke, men alikevel stemte ikke pulsen klokken viste. Kan det være batteriet som gjør dette, eller driver folk å bruker pulsbelte uten å bruke pulsklokke? Dette ble kanskje litt rotete...men basic har jeg altså en pulsklokke som ikke fungerer optimalt. Noen som har erfaring eller råd?
Respect Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Godt mulig at det er batteriet. Min har også tullet sånn, fra 23 til 230 i puls. Neppe sannsynlig. Uansett tok jeg den med i butikken jeg kjøpte den, de sendte den inn til Polar som sikftet batteri. Tror det kostet meg ca 250 kr.
Yummy_Mummy Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har også polar f4, kjøpt for ca 3 år+ siden. Det var akkurat da klokken kom med kodet pulsbelte (men vet mange butikker solgte ut de som ikke var kodet). Så du må ikke nødvendigvis opp i høyere modell enn det du har. Jeg har ikke opplevd slik som du beskriver, men den har et par ganger stoppet opp og slitt med å finne igjen signalet. Har enda ikke byttet batteri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå