Gå til innhold

dobbel hengekøye og flytemadrass

Anbefalte innlegg

Skrevet

som emnet sier:) vil kunne kose meg ute med kjæresten ved siden av i sommer, men aldri sett det i vanlige butikker at de har enkle hengekøyer til to pers, eller flytemadrass til to...

noen som vet??:) god sommer alle sammen forresten :D deilig vær:D

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville kjøpt en Maya-hengekøye eller noe tilsvarende - de er sinnsykt gode å ligge i og veldig lette (tar også lite plass i evt bagasje). Kjøpte selv fra www.laidback.no for noen år siden, han som har den butikken er veldig dedikert, og servicen var upåklagelig :) Det er mulig det er billigere å kjøpe fra utlandet dog.

Skrevet

Så en dobbel hengekøye på plantasjen i går! :) Fikk ikke med meg prisen, men ting koster jo vanligvis ikke så mye der..

Skrevet

www.laidback.no er stedet å gå, ja! Mayakøyene er nydelige å ligge i, og mye riktigere for kroppen enn stoffhengekøyer. Vi har en firemannskøye der vi kan ligge på tvers, og det er så godt for ryggen!

Skrevet
Så en dobbel hengekøye på plantasjen i går! :) Fikk ikke med meg prisen, men ting koster jo vanligvis ikke så mye der..

så flott :) da skal jeg dra dit å se før jeg prøver de andre forslagene:) takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...