tasha Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 som emnet sier:) vil kunne kose meg ute med kjæresten ved siden av i sommer, men aldri sett det i vanlige butikker at de har enkle hengekøyer til to pers, eller flytemadrass til to... noen som vet?? god sommer alle sammen forresten :D deilig vær:D
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Jeg ville kjøpt en Maya-hengekøye eller noe tilsvarende - de er sinnsykt gode å ligge i og veldig lette (tar også lite plass i evt bagasje). Kjøpte selv fra www.laidback.no for noen år siden, han som har den butikken er veldig dedikert, og servicen var upåklagelig Det er mulig det er billigere å kjøpe fra utlandet dog.
Gjest Gaby Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Så en dobbel hengekøye på plantasjen i går! Fikk ikke med meg prisen, men ting koster jo vanligvis ikke så mye der..
Spirito Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 www.laidback.no er stedet å gå, ja! Mayakøyene er nydelige å ligge i, og mye riktigere for kroppen enn stoffhengekøyer. Vi har en firemannskøye der vi kan ligge på tvers, og det er så godt for ryggen!
tasha Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2008 Så en dobbel hengekøye på plantasjen i går! Fikk ikke med meg prisen, men ting koster jo vanligvis ikke så mye der.. så flott da skal jeg dra dit å se før jeg prøver de andre forslagene:) takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå