Gjest Sprutekåt Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Hallo! Fitta mi renner naturlig glidemiddel hele tiden. Tamponger er gjennomvåte før jeg får satt dem inn. Det renner nedover lårene og ned i skoa. Jeg fatter ikke hva jeg skal gjøre! Det er ikke tiss, det er glatt, luktfritt, og gjennomsiktig. Det begynte etter at jeg ble forelska i en på skolen. Har aldri vært forelska før, og jeg er sprengkåt hele tiden. Klarer nesten ikke å holde fingrene unna fitta mi. Men denne museolja hindrer meg i hverdagen. Jeg skal ha eksamen snart. Hjelp! Si at dette er normalt! Er det puberteten? Klærne blir våte!
Gutt17 Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 (endret) Men lurer på, til ts. Hva slags undertøy bruker du? Siden det renner så fælt? Hot-pants er vel en idè. Og kanskje et bind? Endret 6. juni 2008 av Kari
SMann Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 ...det er bare en jente...som er akkurat slik vi gutter er i den alderen...helt normalt...
SMann Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 (endret) er det ikke slike kvinner vi menn helst vil ha...forresten dette er jo en kvinneside...og da liker vi vel ikke at andre kvinner er kåte... Endret 6. juni 2008 av Kari
Gjest StockDama Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Om det renner så mye at det går utover skoene dine burde du oppsøke gynekolog.
Coxy Skrevet 6. juni 2008 #9 Skrevet 6. juni 2008 Jeg ville oppsøkt gynekolog, hvs det virkelig er så ille som du beskriver...
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #10 Skrevet 12. juni 2008 Jeg ville oppsøkt gynekolog, hvs det virkelig er så ille som du beskriver... Jeg har hatt d samme..... Gikk til legen og d var sopp.. He he
Gjest Kari Skrevet 12. juni 2008 #11 Skrevet 12. juni 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. Kari, mod
Alice Ayres Skrevet 12. juni 2008 #12 Skrevet 12. juni 2008 Om det renner så mye at det går utover skoene dine burde du oppsøke gynekolog. Skriver under på denne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå