Pinkyh Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Jeg fikk nylig en potteplante i gave, og skulle gjerne visst hva det er for noe. Legger ved et bilde..
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Jeg er ingen planteekspert, men jeg tror du trenger et litt større bilde for at noen skal kunne svare.
Pinkyh Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2008 Går det ikke ann å klikke på det for at det skal bli større? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Går det ikke ann å klikke på det for at det skal bli større? :klø: Går ikke hos meg, men kan jo være her problemet ligger dersom det var meningen man skulle kunne gjøre det større.
Pinkyh Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2008 Her er enda et bilde Si i fra hvis det ikke går ann å klikke på det for å få det større, så får jeg legge ved bildene på en annen måte.
Annie Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Jeg er ikke sikker på hva det er, men ta med bilde, evt en gren til en blomsterforretning og hør med dem.
Suzy Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Jeg syns det ligner på en plante som kalles "Pletter i luften".
absinthia Skrevet 6. juni 2008 #11 Skrevet 6. juni 2008 Her er det bilde av Pletter i luften Du har nok rett, det er nok en Muehlenbeckia.. jeg tenkte at bladene var større og kraftigere på planten på bildet, men når jeg tenker på en mindre plante ser jeg at du har nok rett!!
Gjest Raptuza Skrevet 8. juni 2008 #12 Skrevet 8. juni 2008 Eg har hatt ein sånn, fekk ein avleggar av ei venninne, men den overlevde ikkje flytting frå øst- til sørlandet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå