Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Jeg går salg og service på andre året. I november startet vi en ungdomsbedrift hvor vi lagde og solgt drops. Etter et par månder fant vi tilfeldigvis ut at alle produktene hadde gått ut på dato. Hadde da produkter for ca 1000 kr. Vi leverte inn varene til utsalgsstedet, og fikk beskjed om at de skulle bestille inn nye varer, og at de skulle ringe oss etter ca. 3 uker. Ingen telefon kom.. Vi hadde det veldig travelt på skolen rundt denne tiden, og glemte rett og slett ut hele utstyret. Etter 3 mnd. var ungdomsbedriften avviklet. Da sendte vi inn brev og sa vi ville ha pengene i stedet for ingrediensene, siden disse ikke hadde noen hensikt for oss uansett.. Da fikk vi til svar at det var vår feil at de ikke hadde ringt, siden vi hadde glemt å gi fra oss telefonnr. Likevel visste de hvilken skole vi gikk på, og kunne bare ringe denne. Det jeg lurer på, er det noen som vet om vi har lov til å kreve pengene tilbake, eller MÅ vi ta i mot ingrediensene, som vi egentlig ikke har bruk for ? De får jo solgt varene uansett...
Gjest Dallandra Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 En eller annen lærer på salg og service burde vel kjenne kjøpsloven så godt at han/hun kan gi dere svar på dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå