Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Har operert og har tørre lepper, ikke har jeg fått følelsen igjen i leppen og den er hoven. Dette er litt ubehagelig så jeg prøver å finne noe som virker en stund, slik at jeg ikke må smøre meg hele tiden. Vil ikke bruke lipsyl eller lignende ting, det må være en god krem som jeg kan smøre på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve Prolip på tube. Ja, det er en form for lypsyl, men den er fra apoteket og beregnet på tørre, såre lepper. Den er myk, nesten som en gloss.

Selv går jeg på medisiner som gir meg tørre, sprukne lepper og prolip har berget meg. Før jeg fik tips om denne hadde jeg blødende sprekker i leppene. Nå er de myke. Jeg bruker riktignok stiften, men den høres ut til å være for hard i konsistensen for deg.

Gjest Lacuna
Skrevet

Leppepomade fra Decleor i krukken kan også være en ide. Den er veldig kremete og myk, og gir masse pleie.

Skrevet

Jeg har det aller beste tipset; Purelan.

Fåes på apoteket og er egentlig for såre brystvorter. Er 100% renset lanolin, og hørte om det første gang når jeg fikk høre Celina Middelfart brukte det. Så naturlig og ufarlig at tilogmed babyer kan spise det. Alle lepomader inneholder lanolin, fordi det er så effektivt, men det er dyrt, så de blander inn forskjellige vaseliner, som kjennes mykt ut, men trenger inn i huden og "jager" ut din naturlige fuktighet, så huden faktisk blir dehydrert.

Purelan koster ca 65kr for en liten tube, og er det beste leppeproduktet jeg noensinne har brukt. Trenger nå bare smøre meg et par-tre ganger om dagen, istedenfor 20-30 ganger som jeg måtte med Lypsyl. I tillegg , og jeg vet ikke helt hvorfor, så blir leppene litt større etter å ha brukt dem en stund.

Smiiiil :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...