Gå til innhold

Yngre menn/gutter

Gjest Gjest_nysgjerrig_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_nysgjerrig_*
Skrevet

Er det noen av dere kvinner som har hatt dere med en yngre mann/gutt?

Hvordan var det?

Møtte dere reaksjoner fra venninner?

Hvor gamle var dere?

hilsen nysgjerrig

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Ingen?

Gjest min erfaring
Skrevet

Jeg ble sammen med min yngre kjæreste da jeg var 38, han var 25. Nå har vi vært sammen i to år, og han vil vi skal gifte oss, men det vil ikke jeg.

Han er ikke noe annerledes i senga han enn andre jeg har vært sammen med. I alle forhold må en jo utvikle seg sammen, og det har vi gjort. Ved ONS blir det jo noe annet, men det har jeg lite erfaring med.

Har ikke fått så mye reaksjoner fra venninner, i og med at han er såpass voksen og moden. Han er MANN, ikke gutt, som mange på den alderen er.

Familiene reagerte jo, men det har gått bra etterhvert.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvordan var det?

Hvor gamle var dere?

hilsen nysgjerrig

Ja, jeg har hatt meg med en 13 år yngre gutt. Det var søtt, koselig og ikke noe stress. Venninnene mine syns det var helt greit, de har jo for så vidt ikke noe med det...

Jeg var 40 og han var 27.

Gjest gutten
Skrevet

Hvordan var det?

Hvor gamle var dere?

hilsen nysgjerrig

Følte bare for å svare på denne - selv om jeg er gutten, og ikke dama.. Jeg er 29 og har hatt meg med ei på 39 i vel 3/4 år. Still going strong.. (dvs. egentlig stronger - blir bare bedre og bedre;)

For min del er det fantastisk - hun har en appetitt som matcher min samt en modenhet/avslappethet som gjør at "våre øyeblikk" blir helt spesielle.

Det "fantastiske" med forholdet er at det er basert utelukkende på gjensidig begjær og lyst. Hun liker nok at jeg er ung og mer enn normalt veltrent. Jeg liker hun har en kropp som (forsatt) svinger, har "stil" og og at hun "stråler" hver gang vi tar peiling på soverommet (eller arkivrommet - ja det er en jobbgreie;)

Det å kunne ha sex (og fordømt god sex) uten alt det som kompliserer i normale parforhold er godt. Og det er enklere med et uforpliktende forhold, eller oppleves i alle fall slik, når alderforskjellen er som den er.

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Malin_*
Skrevet

Jeg chattet endel med en mye yngre gutt enn meg en lang periode..

Vi bestemte oss for å møtes.. jeg tenkte at jeg skulle bare ha en ONS.

Han var bare så ufattelig pen, sukk..Høy, slank og mørk gutt.. smilende blid var han også..

Jeg var da stor og hadde fyldige bryster..og jeg har alltid vært ansiktspen..

Han tente på store damer..

Vi endte opp i senga og så fikk jeg SJOKK :jepp: ut spratt den værste grove kukken jeg noen gang har sett.. Jeg har jo hatt endel partnere før i tiden, men INGEN har hatt noe i nærheten av den str der.. så vidt jeg greide å gape over den...ble litt øm å sår der nede også..

Vi bestemte oss for å møtes igjen. Å begge ble forelsket i hverandre :rødme:

Vi hadde på trossav aldersforskjellen, masse å prate om.. Han var heller ikke av den typen som likte å gå på byn å feste. Få kamerater og litt asosial egentlig.. (det burde vel ha ringt en bjelle for meg da men).

Å sexen det var himmelsk!! Jeg ble rett og slett avhengig av den kukken der.. Etter jeg ble vant til størrelsen. Holdt nesten på å voldta typen hver gang han kom inn av døra...

Jeg kunne bare gi ett tegn, og han kunne bare si: "vil du ha'n?" å så fikk jeg i bøtter å spann... så sexuelt matcha vi 100%

Det jeg hadde store problemer med var vennene mine. Det ble rett og slett ett reint helvete pga aldersforskjellen. Jeg var også av den oppfatninga at aldersforskjellen var for stor, helt til jeg ble forelska selv. Jeg spurte meg selv om noen spørsmål. Om dette var riktig for meg osv. JA, det føltes helt riktig! :jepp: Så jeg stod imot alt dette.. Familien rakk aldri å bli innblandet.

Eventyret endte nemlig når det viste seg at gutten var psykisk syk. Uten å gå for mye inn på det her, så skjedde det noe alvorlig å jeg måtte i rettsak mot han. :gråte:

Jeg har tatt lærdom av å møte folk sånn på nettet som man ikke kjenner noe til bakgrunnen. Det kan være farlig. I dette tilfellet dreide det seg om en psykisk syk person som var utagerende. Skulle aldri trodd det så søt å liten han så ut...

Han var 18 og jeg 28

Jeg har ingenting i mot aldersforskjeller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...