Gå til innhold

Legger Jenter merke til ?

Fremhevede innlegg

Gjest -Ole-
Skrevet

Jeg har egentlig to spørsmål til damer\jenter her.

For et par uker siden var jeg og dama samt noen venner i badstu sammen, naken. Og etter dette har en av veninnene til dama mi oppført seg rart ovenfor meg. Har jenter/damer en eller annen form for "6. sans" som gjør at de kan se hvem som har stor, og hvem som har lita "pølse" mens den er slapp? Jeg er rimelig godt utstyrt nedentil i følge kjæresten min.

og spørsmål nummer 2 er:

Legger jenter merke til om en gutt\mann er godt utstyrt om buksene ikke er alt for vide? jeg mener ikke trange "macgyver" jeans, men noe mellom det og "baggy pants"

vil helst ha seriøse svar :)

på forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryr meg ikke om størrelse, så kan ikke si jeg legger merke til slikt nei.

Tar heller en nærmere titt på rumpa jeg da..

Men jeg hadde nok oppført meg rart om jeg hadde sett min venninnes kjæreste naken, og han meg.

Gjest Gjest
Skrevet
og spørsmål nummer 2 er:

Legger jenter merke til om en gutt\mann er godt utstyrt om buksene ikke er alt for vide? jeg mener ikke trange "macgyver" jeans, men noe mellom det og "baggy pants"

Vi prøver :lur:

Gjest Gjest
Skrevet

Størrelse i slapp tilstand har ingenting å si hvordan den er i stiv tilstand. Jeg har vært sammen med en som hadde 15 cm slapp, og den ble ikke større, bare stivere. I kontrast til han som hadde 5-6 cm slapp og ble 15 han og....

Tipper venninnen bare ble litt brydd. Ting forandrer seg gjerne litt når man har sett hverandre nakne.

Og jeg går da ærlig talt ikke rundt og ser etter bul i buksene på menn. De er tross alt langt mer enn bare en penis!

Skrevet

Det er nok bare litt rart fordi at dere har sett hverandre nakene generellt. Jeg hadde iallefall ikke tenkt så mye på mine veninners kjæresters størrelse på penis!

Jeg vurderer heller aldri hvor stor penisen til en mann er igjennom bukser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...