Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #1 Skrevet 9. april 2002 Er det vanlig at forloverne er med på skyssen fra kirka?
CecilieB Skrevet 9. april 2002 #3 Skrevet 9. april 2002 Vi skal ha forloverne med i bilen fra kirken. Hans forlover kjører bilen, og så skal min forlover også være med. Min søster kjører egen bil og skal ta utebilder av oss siden fotografen ikke gjør det. Edit: Beklager, så ikke at du snakket om hesteskyss. Da vet jeg ikke. _________________ *Cecilie* -27.april-1212[ Dette Innlegg er endret av: CecilieB den 2002-04-09 19:22 ]
Nephilia Skrevet 9. april 2002 #4 Skrevet 9. april 2002 Vi skal ha hesteskyss, og forloverne skal ikke være med i vogna. Men det er bare fordi vi vil ha brudepikene og svennen med oss til fotografen, og det er ikke plass til alle. Etterpå skal forloverne være med på en liten tur. Og når vi har satt av forloverne skal vi ut på en times kjøretur, jeg og min nybakte husbond. Men hva som er vanlig vet jeg ikke. Det er vel ikke lange turen, så om dere tar dem med, blir det litt koselig også.12
Midtsommerbrur Skrevet 10. april 2002 #5 Skrevet 10. april 2002 Vi skal ha dem med i vogna! Den tar fire personer itillegg til kusken, så da er det koselig å ha forloverne hos oss den kjøreturen fra kirka til festen. Og vi håper på godt vær.... Aller helst ville vi hatt flere ekvipasjer sånn at foreldre, søsken, besteforeldre etc. også kunne komme med hest og vogn. Men det ble litt dyrt for oss, så vi nøyer oss med en. Og det er jo tross alt forloverne som er våre nærmeste den dagen med sine oppgaver. Lykke til!
snoopy Skrevet 10. april 2002 #6 Skrevet 10. april 2002 Vi skal ha forloverene med i vogna fra kirka. Dersom du planlegger det bør du snakke med kusken om det er plass og om hesten orker. Vi må nemlig ha tospann ettersom det er 1,5 km og mye oppoverbakke. Og det er det ikke allesom har hester og vogn til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå