Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Jeg onanerer veldig mye. Men jeg har egentlig ikke lyst, jeg klarer ikke å la vær. Kan jeg anmelde meg selv for voldtekt og kanskje incest også? Hvor stor erstatning kan jeg få?
Teriyaki Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Hvis du får medhold i retten så blir du nok kastet i fengsel, samtidig som du får en stooor erstatning. Lykke til, dette var da ikke bra!
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Jeg onanerer veldig mye. Men jeg har egentlig ikke lyst, jeg klarer ikke å la vær. Kan jeg anmelde meg selv for voldtekt og kanskje incest også? Hvor stor erstatning kan jeg få? Har du drevet med incest og voldtekt? Meld deg med engang din jævel.
Buster Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Fra spøk til allvor så kan jo dette faktisk være en realitet for siamesiske tvillinger som deler nedre deler av kroppen, men har hver sin overkropp og hode. Da kan det jo tenkes at den ene vil og dermed runker hele jævla dagen, mens den andre gremmes bare av tanken.
Gjest Reka Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 Fra spøk til allvor så kan jo dette faktisk være en realitet for siamesiske tvillinger som deler nedre deler av kroppen, men har hver sin overkropp og hode. Da kan det jo tenkes at den ene vil og dermed runker hele jævla dagen, mens den andre gremmes bare av tanken.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Jeg onanerer veldig mye. Men jeg har egentlig ikke lyst, jeg klarer ikke å la vær. Kan jeg anmelde meg selv for voldtekt og kanskje incest også? Hvor stor erstatning kan jeg få? Hogg av deg hendene så slipper du å voldta deg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå