Gjest OK25 Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Hei, Jeg har for litt siden havnet i et nytt forhold, og etter en diskusjon om størrelse på penis endte opp med å måle min penis. Haregentlig alltid vært redd for å finne ut størrelsen, for da kan jeg ikke lure meg selvtil å tro at jeg er større enn jeg er. etter en del mål på tykkelse og lengde kom vi frem til at den var 19cm lang og 16cm bred. er dette normalt. Kjæresten min har ikke hatt så stor erfaring, så hun vet ikke helt hva hun skal si. Hjelp Frank
Nabodama Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Hei, Jeg har for litt siden havnet i et nytt forhold, og etter en diskusjon om størrelse på penis endte opp med å måle min penis. Haregentlig alltid vært redd for å finne ut størrelsen, for da kan jeg ikke lure meg selvtil å tro at jeg er større enn jeg er. etter en del mål på tykkelse og lengde kom vi frem til at den var 19cm lang og 16cm bred. er dette normalt. Kjæresten min har ikke hatt så stor erfaring, så hun vet ikke helt hva hun skal si. Hjelp Frank Hvorfor sier du hjelp? Det var da en grei størrelse.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Hadde vært litt stor for meg i starten, men ikke verre enn at det hadde gått seg til vil jeg tro. Men hva trenger du hjelp til egentlig?
Gjest OK25 Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Vi har et problem med at hun blir fort sår, ogdet er ikke et problem med våthet hos henne, men det er et stadig problem at hun har vondt i begynnelsen, og det det tenner ikke akkurat med at hun er i smerter
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Vi har et problem med at hun blir fort sår, ogdet er ikke et problem med våthet hos henne, men det er et stadig problem at hun har vondt i begynnelsen, og det det tenner ikke akkurat med at hun er i smerter Huff Bruker hun hormonprevensjon? Det kan føre til skjørere underliv, og mye rare endringer i balansen der nede.
Gjest OK25 Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Huff Bruker hun hormonprevensjon? Det kan føre til skjørere underliv, og mye rare endringer i balansen der nede. Ja hun bruker P-piller. Det visste jeg ikke, det kan ha noe med saken og gjøre, var bekjymret over om jeg gjorde noe feil (noe som jeg fremdeles ikke helt kan se bort fra)
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Ja hun bruker P-piller. Det visste jeg ikke, det kan ha noe med saken og gjøre, var bekjymret over om jeg gjorde noe feil (noe som jeg fremdeles ikke helt kan se bort fra) Det kan ha mye å si ja. Men det er et par triks dere kan prøve først, i verste fall har dere morro mens det står på - Glidemiddel. Vær litt forsiktig så dere ikke ender opp med et hun er allergisk mot. Les på pakke og prøv dere frem. - Oralsex. - Litt inn, helt ut. Gjenta etter behov. - Pute under baken. Skal visst være lettere å slappe av da. - Dildo. Gjerne glass, det er så og så umulig å reagere allergisk på det, og glattere matriale finnes ikke. Prøv forsiktig med den, og la kroppen venne seg til å ha et "fremmeslegeme" der. Og i verste fall: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=182817 Tråden er milelang, men det er mange gode tips og råd der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå