Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mia88
Skrevet (endret)

.

Endret av Mia88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han burde være med deg nå, blir urettferdig at han skal dra med seg deg i tilfelle.

da kunne han heller tatt en guttetur en gang. Og en kosetur med deg senere.

Det syntes jeg er mest reèlt.

Skrevet

Det å ligge og sole seg er jo ikke særlig sosialt, det kan man gjøre alene, er det viktig at han er der ved siden av deg? Hvis han ikke er interessert i det, da blir det jo kanskje litt rart å tvinge ham (men jeg har da stor forståelse for ham, er selv ikke gla i å sitte i solen og gjøre ingenting, synes det er kjedelig).

Det går helt an å dele tiden også, dere kan gjøre sammen de tingene dere liker å gjøre sammen, og han kan ha litt tid med vennene da du soler deg.

Hvis du vil bare ha en sydentur med kjæresten, da er det sikkert lurt å reise alene også, det blir rart hvis dere bor på samme stedet og han ikke får lov å møte vennene.

Kanskje litt lurt å finne på aktiviteter sammen som han kan også like? I stedet for at du forventer at han skulle bare gjøre de ting DU liker - det er best å møte i midten. Du vil jo gjerne at han har det hyggelig også? Så finn på ting dere begge kan like å gjøre.

Gjest Mia88
Skrevet (endret)

.

Endret av Mia88
Skrevet (endret)

Tja, for å snu det rundt, hvis jeg var i syden og det hadde vært noen venninner i hotellen ved siden (eller omvendt), hadde både jeg og samboeren sett det som normalt at vi går ut alle sammen.

Jeg synes ikke det å reise til syden og gå ut på byen og feste og sånt der er noe kjæreste-ting uansett, for en kjærestetur hadde jeg nok valgt noe helt annet sted, så kanskje jeg er feil person å kommentere det hele. Jeg bare ser ikke det tragiske å gjøre noe annet i syden :)

Men hvis han hadde hele tiden hadde snakket om det hele som 'kjærestetur' osv, da hadde jeg nok blit småirritert hvis det plutselig ble en vennetur, men dere plukket jo ut stedet sammen.

Hvis venner allerede bor rett ved siden, da hadde ikke jeg nektet ham å møte dem og finne på ting sammen, så lenge jeg var involvert og mine interesser også tatt vare på til en viss grad. ;)

Men det er da min mening, sikkert andre som sier noe annet ;)

Endret av mrs_bond
Gjest Gjest
Skrevet

Forstår ikke hvorfor dere planla turen akkurat samme plass, nesten rett vedsiden av disse vennene (og at du gikk med på det) når du sitter med disse tankene nå.

Men uansett, hadde sagt i fra til ham at du har lyst å tilbringe en del tid sammen med ham, siden det er "deres" tur. Kunne evt. truffes over en middag sammen med de andre, og kanskje ligget på stranden en dag. Er det ikke greit å bli kjent med vennene hans også?

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er vel en problemstilling du og han skulle snakket en del om før dere bestilte turen, slik at du visste mer hva du gikk til.

Jeg tror nok du er redd for å bli bortprioritert, kanskje har du blitt det en del før også?

Jeg tror det lureste er å snakke med han, hva er det han ønsker? Hvis du føyer deg litt, men samtidig forteller hva du føler, så tror jeg nok at han kommer til å ta deg på alvor.

Det er synd å ta alle sorgene på forskudd, når dere skal være i syden og kose dere masse sammen:)

Gjest Mia88
Skrevet (endret)

.

Endret av Mia88
Gjest Gjest
Skrevet

Dette forholdet ebber snart ut uansett, slik jeg bedømmer det.

Skrevet

Prøv å tenk deg den andre veien.. hvis det var en gjeng av dine venninner rett ved dere... Du hadde vell hatt lyst til å tilbringe litt tid med dem også?

Men selvsagt ikke hele tiden, dere kjøpte jo ferien fordi dere skulle være sammen, og er trist hvis man blir liggende alene på stranda hver dag også!

Jeg foreslår at du prater med kjærestn din, sier at du forstår han men han må skjønne deg også. Gå litt begge veier :)

Planlegg litt i forveien..trist å begynne å krangle på ferien!

Gjest Gjest
Skrevet

Sett på det fra denne siden: Hadde jeg reist med en venninnegjeng, og ei venninne og typen (i dette tilfellet, dere altså), og de to bare hadde funnet på ting sammen, og ikke involvert seg med noen av oss andre hadde jeg syns det var ytterst merkelig. Vitner om at man er altfor klengete, og opphengt i hverandre.

Gjest Mia88
Skrevet (endret)

.

Endret av Mia88
Gjest Gjest_Smiley_*
Skrevet
Sett på det fra denne siden: Hadde jeg reist med en venninnegjeng, og ei venninne og typen (i dette tilfellet, dere altså), og de to bare hadde funnet på ting sammen, og ikke involvert seg med noen av oss andre hadde jeg syns det var ytterst merkelig. Vitner om at man er altfor klengete, og opphengt i hverandre.

Dette er jeg ikke enig i. Det var aldri noen plan at de skulle dra sammen med hans vennegjeng, det ble bare tilfeldig at de skulle bo i nærheten. Dette er en tur de to har planlagt sammen, som par. Da ville jeg synes det var merkelig om han hang sammen med kompisene hele tiden. det er ikke spesielt gøy for henne. Greit nok en kveld, å møtes. Men det er også nok. Hadde det vært omvendt, ville nok han også synes det var kjipt å måtte henge med hennes venninner på deres ferietur.

Nei, jeg skjønner deg godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...