Gjest -Nillisa- Skrevet 19. mai 2003 #1 Skrevet 19. mai 2003 Noen som vet hvilke frisører evt andre steder de selger Redken? Etter anbefalinger her inne har jeg tenkt til å prøve! Hvem av de gir mest volum? Klem, Nillisa
Suzy Skrevet 19. mai 2003 #2 Skrevet 19. mai 2003 Ikke kjøp hos frisøren! Prøv www.lookfantastic.com. der har de masse produkter! Se dessuten andre tråder i dette forumet om du lurer på noe rundt netthandel. Suz
Gjest -Nillisa- Skrevet 19. mai 2003 #3 Skrevet 19. mai 2003 Takk for svar, men jeg har ikke visakort for øyeblikket. Regner med at man trenger det for å bestille der? Dessuten vil jeg ha ny shampo og balsam i morgen!
Suzy Skrevet 19. mai 2003 #5 Skrevet 19. mai 2003 Uff det var dumt - og ja du trenger Visa. Tror Redkens Fat Cat er bra for å få volum, ellers er R's Headstrong et bra alternativ. God shopping Suz
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #6 Skrevet 19. mai 2003 sjekka pakke-pris på hårkur, shampo og balsam fra redken på lookfantasic.com. under 300 ble det. I butikken nærmere 800!!! Bare så du vet det.. mye å spare. men vanskelig uten visa da..
Gjest gjesta Skrevet 19. mai 2003 #7 Skrevet 19. mai 2003 Dersom man bestiller for en slik pakke med shampo, balsam og hårkur kommer den på ca 300. Hvor mye kommer i frakt og evt omkostninger, og kan man satse på at de setter prisen ned til under 200 kr grensen? Er det dessuten noen som vet hva Redken shampo koster her hjemme?
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #8 Skrevet 19. mai 2003 Jeg tror aldri jeg har sett noen Redken produkter her i Norge som koster under 200 kr. Fra lookfantastic fikk jeg sjampo og balsam som kostet 190 kr ca. inkludert frakt.
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #10 Skrevet 19. mai 2003 Og dere er fornøyde alle sammen? Med shampoen og balsamen? Håret blir ikke tungt? Har mange tynne hårstrå med lite volum.. Gidder noen å linke direkte til de produktene dere har kjøpt? Ville satt stoor pris på det!
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #11 Skrevet 19. mai 2003 PS: Jeg har prøvd å lete selv altså...men kunne ikke finne Redken Headstrong pakke med shampoo og balsam. Har de ikke det?
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #12 Skrevet 19. mai 2003 PS: Jeg har prøvd å lete selv altså...men kunne ikke finne Redken Headstrong pakke med shampoo og balsam. Har de ikke det? Her er den.
myagi Skrevet 20. mai 2003 #13 Skrevet 20. mai 2003 Du kan vel kanskje bare ringe en salong og høre om de fører Redken og spørre hva de anbefaler til håret ditt? Du trenger jo ikke å handle der? Vil ellers bare anbefale Redken på det dypeste. Håret mitt er helt vilt anderledes nå enn hva det var da jeg begynte å bruke Redken for 2 år siden.
Liza Skrevet 20. mai 2003 #15 Skrevet 20. mai 2003 kan ikke anbefale deg noe over telefon!! stikk innom en frisør som har redken du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå