Gå til innhold

Gikk på barne tv for mange år siden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Da jeg var liten så jeg på en serie på barne tv som handlet om menneske kroppen, en tegneserie. I hver episode var det en person som var syk, også forgikk handlingen inne i kroppen, hvor sykdommen skulle bekjempes. Jeg husker at de røde og hvite blodlegemene var noen rare fyrer, og "sykdom-fyrene" var veldig skumle...

Noen som husker hva denne serien het???

Endret av Vixenia
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tror det er Trond Viggo Torgersens "Kroppen" du mener. Men det var kanskje han som spratt rundt inne i diverse kroppsdeler der :klø: Mulig det er "Det var en gang et menneske" *glemsk*

Endret av monja
Skrevet
Det var en gang et menneske kanskje?

Her

Hurra!!!! Jeg var nesten helt sikker på at det ikke var Det var en gang et menneske, men det var jo den!!! Artig!

Skrevet

Det var en gang et menneske er jo den som handler om menneskenes historie, den som foregår inne i kroppen heter Det var en gang - Livet. Yndlingsserien min da jeg var liten! :hjerte: Uansett, begge finnes på DVD. (Det finnes også en tredje serie med de samme figurene, hvor handlingen foregår i verdensrommet, men den er litt mindre kjent.)

Skrevet

^

"Det var en gang – Verdensrommet" er nylig sluppet på DVD, så nå er alle utgavene av kongeserien tilgjengelig for stuehygge. Hurra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...