Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Nå må jeg finne ut hva den heter! Får nesten ikke med meg noe av teksten på den, så google kan ikke hjelpe meg. Den er i reklamepausen når tv3 reklamerer for bl.a. Top Model og Sex og Singelliv på rekke og rad, en veldig, veldig catchy sang de spiller i bakgrunnen. NOEN må jo vite det? Takker for svar
Purple Basil Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Got To Be Real? Den er på sex og singelliv ihvertfall=P
Purple Basil Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Got To Be Real? Den er på sex og singelliv ihvertfall=P Av Cheryl Lynn..
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Nei, den var det ikke.. Hm, for å forklare bedre så kan det høres ut som en Destinys Child sang for å ha noe å sammenligne med, litt bra tempo på.. Og den er somsagt på reklamen for hvilke "kvinneprogrammer" som går på tv3, som Sex & Singelliv, Top Model USA, Cashmere Mafia osv
Batteri Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Kan det være "You Got the Love" med Candi Staton?
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Heheh, nei, ikke den heller Den går på tv3 nå om dagene:)
Chimamanda Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Det er ikke denne? Husker ikke noen av disse klippene jeg, men TV3 bruker den av og til.
Daiquiry Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Fikk svar fra TV3... ”stupid little girls” med S’Express Men jeg kan ikke finne den noen steder....
Chimamanda Skrevet 18. juni 2008 #11 Skrevet 18. juni 2008 Er det denne du mener? http://youtube.com/watch?v=7ddJLllHtVg
Hiddy Skrevet 19. juni 2008 #12 Skrevet 19. juni 2008 Trodde det var "Work" av Kelly Rowland jeg? Hvis jeg ikke er heeelt på jordet nå...
Chimamanda Skrevet 23. juni 2008 #13 Skrevet 23. juni 2008 Trodde det var "Work" av Kelly Rowland jeg? Hvis jeg ikke er heeelt på jordet nå... Ja, naa saa jeg nettopp reklamen det er snakk om (tror jeg?). Det er nok denne dere mener? http://www.youtube.com/watch?v=FB2WUSvQStg
Hiddy Skrevet 23. juni 2008 #14 Skrevet 23. juni 2008 Det er akkurat den ja.. Så akkurat reklame jeg også
Gjest Mell Skrevet 1. september 2008 #15 Skrevet 1. september 2008 Nå må jeg finne ut hva den heter! Får nesten ikke med meg noe av teksten på den, så google kan ikke hjelpe meg. Den er i reklamepausen når tv3 reklamerer for bl.a. Top Model og Sex og Singelliv på rekke og rad, en veldig, veldig catchy sang de spiller i bakgrunnen. NOEN må jo vite det? Takker for svar Sangen på top model reklamen: Kylie minogue - wow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå