Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Hva synes du om Pure Poison fra Dior eller Pure Poison Exilir?
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Er det virkelig ingen som har noen synspunkter om denne parfymen?
Kamelia83 Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Er det virkelig ingen som har noen synspunkter om denne parfymen? Dessverre, jeg har ikke prøvd den, men har planer om det :O)
IloveNY Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Jeg synes pure poison er noe av det kvalmeste jeg noensinne har luktet. Kjenner den igjen med en gang noen rundt meg går med den, og blir kvalm og får vondt i hodet... En jente jeg satt like ved i klasserommet for et år siden ca brukte den noen ganger, og det var regelrett tortur... Men for all del, vi har jo alle forskjellige neser...
Gjest KH Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Jeg synes pure poison er noe av det kvalmeste jeg noensinne har luktet. Kjenner den igjen med en gang noen rundt meg går med den, og blir kvalm og får vondt i hodet... En jente jeg satt like ved i klasserommet for et år siden ca brukte den noen ganger, og det var regelrett tortur... Men for all del, vi har jo alle forskjellige neser... Lukter helt for j...... spør du meg - hater tunge parfymer.
FantasDick Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Jeg ble nesten forelska i en jente som brukte Pure Poison, jeg. Den luktet nydelig på henne, i alle fall.
Freckles Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Helt ærlig så blir jeg kvalm om jeg må sittte i samme rom som ei med den parfymen! Har intrykk av at det er få menn som liker tunge parfymer også.
Gjest Lacuna Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har et blandet forhold til den. I homeopatiske doser går den an, men som oftest dynker folk seg med den, og da er det en migreneutløser av rang.
laperla Skrevet 6. juni 2008 #9 Skrevet 6. juni 2008 Når jeg bruker den, får jeg stadig komplimenter på at jeg lukter så godt.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 6. juni 2008 #11 Skrevet 6. juni 2008 Jeg synes denne parfymen er kjempegod. Stod å vurderte den på tax-free faktisk her i vår en gang, men endte opp med Nina fra Nina Ricci. Men Pure Poison skal jeg kjøpe meg når høsten kommer. Fint at alle ikke har samme smak. Så mange menn fasktisk som sniffet på denne i parfymerier før jul, å hørte at den fikk mange gode kommentarer, så det var nok noen damer som fikk denne i julegave.
laperla Skrevet 6. juni 2008 #12 Skrevet 6. juni 2008 Kanskje fordi den fyller hele rommet? Alt med måte er det noe som heter. Gjelder også i dette tilfellet.
Freckles Skrevet 6. juni 2008 #14 Skrevet 6. juni 2008 Det som ofte er problemet er at man blir immun i nesa når det gjelder sin egen parfyme og tar på for mye. Det gjelder alle parfymer men blir jo ekstra påtrengende med disse tunge duftene.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2008 #15 Skrevet 7. juni 2008 Det er egentlig et problem med alle parfymer, man blir liksom immun for lukten over tid. Men ellers så liker jeg denne duften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå