Kamelia83 Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Smører man bare på litt olje med den "penselen" som følger med? Eller må den blandes ut i noe? Fikk veldig lyst på den med kokos.
lolitamus Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Smører man bare på litt olje med den "penselen" som følger med? Eller må den blandes ut i noe? Fikk veldig lyst på den med kokos. Du bare smører på de samme plassene du bruker å ha vanlig parfyme på Det lukter sååå godt, jeg har vanilla
Kamelia83 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 Du bare smører på de samme plassene du bruker å ha vanlig parfyme på Det lukter sååå godt, jeg har vanilla Tenkte kanskje det ble litt mye jeg :O) Vanilla er sikkert også god. Lukta bare på kokos og jordbær. Kokos var best synes jeg. Men kanskje det blir litt kvalmt?
Kamelia83 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2008 Holder lukten lenge? Jeg tok bittelitt på hånda mi rundt kl to, og er ikke lenge sida lukta forsvant. Og jeg vaska hendene i mellomtida. Kan være det blir annerledes andre steder på kroppen om man svetter osv.
Chimamanda Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 (endret) Man bruker den bare rett paa huden ja. Jeg bruker Crisp Cotton, den er nydelig! Holder saann passelig lenge. Endret 5. juni 2008 av Chimamanda
Kamelia83 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2008 Man bruker den bare rett paa huden ja. Jeg bruker Crisp Cotton, den er nydelig! Holder saann passelig lenge. Hva lukter den? Hørtes god ut.
Chimamanda Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Hva lukter den? Hørtes god ut. Den lukter.. tja.. hva skal man si? Ren, nydusjet, nyvasket sengetoey.. Vanskelig aa forklare noeyaktig hva den lukter, men den er veldig god
Kamelia83 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2008 Den lukter.. tja.. hva skal man si? Ren, nydusjet, nyvasket sengetoey.. Vanskelig aa forklare noeyaktig hva den lukter, men den er veldig god Da skal jeg lukte på den :O)
Essie_ Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 Den med jordbær er en god sommerduft, syns jeg. Men nå fikk jeg lyst til å gå i butikken og lukte på Crisp Cotton..
Gjest Raptuza Skrevet 5. juni 2008 #11 Skrevet 5. juni 2008 Har Woody Sandalwood. Krydra. Passar kanskje meir til vintersbruk.
Nausicaä Skrevet 6. juni 2008 #12 Skrevet 6. juni 2008 Den med jordbær er en god sommerduft, syns jeg. Men nå fikk jeg lyst til å gå i butikken og lukte på Crisp Cotton.. Da må jeg desverre meddele deg at dette var en limited edition parfyme. Ønsket meg den selv, men fikk en annen. Liker lukten på den også, da. Varm, på en måte. Husker desverre ikke hva den heter akkurat nå, men det er noe på C...
FantasDick Skrevet 6. juni 2008 #13 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har Coconut-oljen. Den lukter sååå nydelig! Jeg "pensler" oljen på mine vanlige parfymespots. Jeg synes lukten holder hele dagen og vel så det.
Rosenrød Skrevet 6. juni 2008 #14 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har vanilla og tea rose, er kjempegode!Har lyst på kokos også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå