lillesky Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Sambo har bursdag om noen dager og jeg er helt tom for idéer! Han er opptatt av fiske (av og til), verktøy (må være det og det merket, pluss at jeg ikke aner hva han har), foto (skikkelig nisje, som jeg ikke tør å kjøpe noe innen), drikker ikke alkohol, glad i mat, Han har liksom det meste, og kan kjøpe seg det han vil ha. Har gitt han bladab., kniv, kokebøker (ikke så stor suksess), parfymer, hudkremer. Klippekort er uaktuelt. Mulig at et fjernstyrt lite helikopter hadde vært noe, men jeg synes det er litt sløsing... Det er også noe han kan kjøpe selv og da får han akkurat den han vil ha. Så - hva kan jeg gi? Og fortell gjerne om en gave du har gitt til din kjæreste/samboer/mann som var en suksess.
Jigva Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Hva med å kjøpe en slik digital bilderamme i elektrobutikken.. da kan han jo vise bilder han har tatt til venner og bekjente uten å måtte ta med dataen eller printe ut bildene.. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...QAAAAEZbC4pD81L
absinthia Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 (endret) Fluebindersett. Kjøpte meg selv ett i fjor og koser meg med det! Endret 5. juni 2008 av absinthia
Gjest Bond Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 (endret) Liker han tekniske dippedutter også, tv, lyd, osv? Der kan man finne mye kult for alle slags summaer. Ellers - opplevelser er jo alltid en mulighet for dem som har det meste. En fisketur opp til Nord-Norge eller lignende. Da det gjelder foto, kan jo du sjekke ut det han har, snoke litt, gjøre litt research på nettet, og kanskje snakke med noen i en fotobutikk. Det finnes alle slags ting som er kule å ha - stativer (hvis han ikke har en allerede), forskjellige linser, og så videre. Endret 5. juni 2008 av mrs_bond
lillesky Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2008 Takk for forslag, det setter iallefall igang de små grå! Kom gjerne med mer.
Gjest Bond Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 (endret) Tja, hvordan er det med elektronikk/lydinteressen? Squeezebox er en fantastisk dippedutt hvis han skulle ha en del musikk på dataen (eller cd-er som man kan da lagre på dataen). Man kan ha trådløs kobling, utrolig enkel tilgang, å bla mellom cd-er, god kvalitet, osv. Men man må være litt interessert i lyd for å sette pris på den. Alle slags multifjernkontroller er noe som begge kan glede seg over :-D GPS for ham å gå på tur/fiske Jeg er gla i bøker, så det funker alltid for meg, men det er nok ikke det samme for alle. Litt finere klær har alltid blitt mottatt bra her, jeg mener ikke nødvendigvis penklær, men klær med litt mer kvalitet (og dvs også pris), noe han ellers ikke hadde brukt penger på (min er sånn som ellers kan prioritere alt annet, men er gla dersom man får noe). Det kan da også være noe turklær for å gå fiske for eksempel, noe som er kanskje litt finere/bedre enn han selv hadde kjøpt? Endret 5. juni 2008 av mrs_bond
lillesky Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. juni 2008 Han er veldig interessert i elektronikk. Multifjernkontroller har vi flere av, men kunne jo ha sett etter en finere en. Med flere knapper. GPS er han ikke interessert i (men det skal jeg ønske meg!). Bøker kan være noe, men jeg vet ikke helt hva slags. Jeg sliter med å få han til å lese Stieg Larsson f.eks. Og klær nevnte han faktisk da jeg spurte i går kveld!
Gjest Gjest_Moo_* Skrevet 6. juni 2008 #9 Skrevet 6. juni 2008 Hva har han av fotoutstyr da? Kan være det finnes noe lurt du kan gi han der. Fortell litt hva han har, så kan jeg se om jeg kommer på noe
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2008 #11 Skrevet 6. juni 2008 Jeg ga mannen min nakenbilde(ikke poro men hud) Det ble veldig personlig og veldig godt mottat
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2008 #12 Skrevet 6. juni 2008 Jeg ga mannen min nakenbilde(ikke poro men hud) Det ble veldig personlig og veldig godt mottat Også så praktisk å vise til andre:-)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. juni 2008 #13 Skrevet 6. juni 2008 Sambo har bursdag om noen dager og jeg er helt tom for idéer! Han er opptatt av fiske (av og til), verktøy (må være det og det merket, pluss at jeg ikke aner hva han har), foto (skikkelig nisje, som jeg ikke tør å kjøpe noe innen), drikker ikke alkohol, glad i mat, Han har liksom det meste, og kan kjøpe seg det han vil ha. Har gitt han bladab., kniv, kokebøker (ikke så stor suksess), parfymer, hudkremer. Klippekort er uaktuelt. Mulig at et fjernstyrt lite helikopter hadde vært noe, men jeg synes det er litt sløsing... Det er også noe han kan kjøpe selv og da får han akkurat den han vil ha. Så - hva kan jeg gi? Og fortell gjerne om en gave du har gitt til din kjæreste/samboer/mann som var en suksess.
lillesky Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. juni 2008 Jeg ga mannen min nakenbilde(ikke poro men hud) Det ble veldig personlig og veldig godt mottat Har tenkt på det, men rekker det ikke denne gangen (heller). Men nå har jeg faktisk funnet gave! Gikk gjennom hele kjøpesenteret i nesten hver eneste butikk. Kjøpte et par Ecco-sko (ikke joggesko, ikke pensko, men midt i mellom, for det har han ikke) og en bok om isfiske. Er ganske fornøyd, selv om skoene sprakk budsjettet litt. Men det er jo veldig nyttig med nye sko!
Gjest Bond Skrevet 6. juni 2008 #15 Skrevet 6. juni 2008 Sko er alltid bra Men jeg har bommet med størrelse en gang, så håper du har byttelapp :-D Størrelsene er ikke alltid de samme for forskjellige leverandørene
Gjest Casey Skrevet 6. juni 2008 #16 Skrevet 6. juni 2008 Sambo har bursdag om noen dager og jeg er helt tom for idéer! Han er opptatt av fiske (av og til), verktøy (må være det og det merket, pluss at jeg ikke aner hva han har), foto (skikkelig nisje, som jeg ikke tør å kjøpe noe innen), drikker ikke alkohol, glad i mat, Og fortell gjerne om en gave du har gitt til din kjæreste/samboer/mann som var en suksess. Tja, mine kjærester drikker alltid vin, så det ble jo feil å tipse om det her. Men Sambo kan kanskje få en gratulasjons på navnedagen? Sambo har navnedag 14. august, så da kan du vel gratulere? Ellers kan han kanskje få musikk, resturantbesøk, bok eller en langweekend til et sted dere begge liker, kombinert med ulike opplevelser som massasje o.l?
lillesky Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 6. juni 2008 Men jeg har bommet med størrelse en gang, så håper du har byttelapp :-D Størrelsene er ikke alltid de samme for forskjellige leverandørene Tenkte på byttelapp! For jeg kjøpte et nummer mindre enn jeg tror han pleier å ha. Han har to forskjellige numre (akkurat som meg), men jeg hååååper de passer!
Wonders Skrevet 8. juni 2008 #18 Skrevet 8. juni 2008 vet jeg svarer over fristen, emn jeg har en god ide til alle dere andre som er i krise. Burberry slips, kjøpte det på Steen og Strøm, 799 bare. Eller Louis Vuitton slips 1000 kr. Mye på ett slips, men helvete så heftig for han å ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå