Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Hei dere. Jeg er ute etter en maskara som lett vaskes bort med rent vann. Jeg har en nå som lover å gå bort med varmt vann, hvilket er riktig, men det er først når jeg har gnidd med klut og greier. Tungvindt og sikkert ikke ideelt for øyevippene mine. Noen tips?
Gjest A.S. Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Jeg vil anbefale Clinique High Definition Lashes. Den har en todelt børste, altså en vanlig og en som er en slags kam. Da kan du bygge opp kjempefine vipper. Jeg synes hvertfall den går greit av med varmt vann men den går enda bedre av med Cliniques Take The Day Off, makeup remover.
Gulphild Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Ja, det som er så bra med Cliniques maskara. Den går kjempelett bort med vann, og du blir ikke sort under øynene.
Gjest Lacuna Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Ja, det som er så bra med Cliniques maskara. Den går kjempelett bort med vann, og du blir ikke sort under øynene. Men du mener Lash Power, den nye? Jeg liker Kanebo sine, men de er litt slitsomme å fjerne, og jeg blir tørr under øynene av det varme vannet som kreves.
Gulphild Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Men du mener Lash Power, den nye? Jeg liker Kanebo sine, men de er litt slitsomme å fjerne, og jeg blir tørr under øynene av det varme vannet som kreves. Nå har jeg smurfet litt, og kom frem til at det er High Impact Mascara fra Clinique! He, he. Er helt utrolig hvor lett den går av, men likevel, hvis jeg skulle grine en liten skvett eller to så farger den ikke av. Den er bra når jeg tenker etter, får ikke klumpete vipper eller noe. :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå