Mistyen Skrevet 19. mai 2003 #1 Skrevet 19. mai 2003 Jeg sliter så ille med pc`n min hjemme at jeg er i ferd med å bli spitter pine gaaaal... Altså; jeg logger meg på og det går greit et par minutter.Så skjønner ikke maskinen at jeg er på nett, og mottar ingen info (den sender masse ut, men ingenting inn). Dette resulterer i at jeg må logge av nettet og koble til på nytt. Dette må jeg gjøre et apr ganger før det stabiliserer seg. Men da oppstår det et annet problem; nemlig at skjermen flimrere. Det er akkurat som om noen "klusser" med den rulledingsen på museknappen min. Og sånn holder det på leeeenge. Min tålmodighet er ikke så stor om dagen, så jeg blir tullete i hodet og irritert og bare logger av. Hver gang er jeg like overrasket over at ikke hele maskinen har fløyet ut vinduet mitt...... Jeg har sjekket at jeg ikke har noen form for virus, og jeg har forsøkt å reinstallere nettleseren i tillegg til å installere Opera, men ikke noe av det funker. HJEEEELP??????
Silfen Skrevet 19. mai 2003 #2 Skrevet 19. mai 2003 Sånn har jeg hatt det også, en gang for lenge siden! Skal knake hjernen litt og se om jeg kommer på hva det var som var løsningen.
chandler Skrevet 19. mai 2003 #3 Skrevet 19. mai 2003 For lenge, lenge siden (i en galakse langt, langt borte) hadde jeg et 28.8Kbps modem som noen ganger nektet å motta noe, samme hvor mye det sendte. Men hos meg kom koblingen tilbake etter rundt 30 sekunder. Regner med at du har prøvd å vente å se hva som skjer, men hvor lenge har du ventet på det? Skjermen flimrer? Som om noen "klusser" med rulledingsen på musa? M.a.o. hopper hele skjermbildet opp og ned hele tiden? Hvor mye hopper det opp og ned? Flere linjer, eller bare noen millimeter? Skjer det bare når du er koblet mot internett, eller andre ganger og?
Krommelure Skrevet 21. mai 2003 #4 Skrevet 21. mai 2003 Jeg hadde sikkert kastet pcen ut av vinduet og fått sambiss til å kjøpe ny 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå