miss Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Åhhhh... bad taste party.... og full pakke!!! Forslag til antrekk,som tar "kaka den kvelden"??? Takker og bukker..... og bøyer meg i støvet for gode forslag
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Jeg synes nå emo er ganske bad taste...
Gjest Bond Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 (endret) Britney Spears, hun tryner jo med hver eneste antrekk omtrent, det er bare å finne noen bilder på nettet og skaffe seg inspirasjon . Det må da være masse dill-dall (ikke bare masse, men skikkelig mye), håret opp i en rotete pony-tail, kanskje noen ødelagte strømpebukser og så videre. Hvis du er så heldig at du har litt kurver, da kan du sikkert også dra på noen skikkelige hotpants, bad taste er det sikkert, men om du føler deg bra på festen er en annen sak :-D et godt eksempel kanskje? en til og en til... Endret 5. juni 2008 av mrs_bond
miss Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2008 Hi,hi... ja dette kan bli morro : )) Bind posen kan j ta med meg fra jobbe,takk for tipset .......vi får se hva den passer til av resten! Mrs.Blond Britney er faktisk et godt eksempel.....d ser jeg...... Men hotpants,tja...... mine lår kler ok ikke det.... og vil vel helst føle meg litt vel kanskje???? vi får se..... Tenkte meg en tur på Fretex og titte og prøve litt...der kan det vel være noe som faller i smak kanskje....
Gjest Gjest-M- Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Grorud-palme MÅ man bare ha på bad-taste party. Nettingstrømper og kort skjørt. Mokasiner på bena. Og en eller annen "bestemor-overdel". Stilig!
Gjest nextlife Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Synes 80-tallsmoten er skikkelig god inspirasjon for et bad taste party :gjeiper: Tennissokker i pumps, skrikende rosafarger, skulderputer i alle plagg på overkroppen, smale skinnslips, gjerne i pastell, collegegensre i skrikende farger med merkenavnet flashende på forsiden, steinvaskede dongeribukser, smale skinnbelter i farger , ekstremt skimrende rosa øyenskygge, tupert stripet hår, mokkasiner, seilersko o.s.v. Say no more
Trixie52 Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Fretex er nok svaret, og kanskje nettingstrømpebukser og en parykk fra http://www.temafest.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå