Gjest elisj Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Ser star tour sine fly streiker til kreta:( Jeg skal med Apollo 19 juni og er nå så livredd for at de følger etter, de bruker Novair sine fly.Er det noen som kan si meg hva som skjer hvis det blir streik i den perioden om det vil ødelegge min ferie ?Har betalt i dyre dommer .HJÆLP fikk angst nu,HAR GLEDA MÆ I 9 MND.
Kjetil E Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Ser star tour sine fly streiker til kreta:( Jeg skal med Apollo 19 juni og er nå så livredd for at de følger etter, de bruker Novair sine fly.Er det noen som kan si meg hva som skjer hvis det blir streik i den perioden om det vil ødelegge min ferie ?Har betalt i dyre dommer .HJÆLP fikk angst nu,HAR GLEDA MÆ I 9 MND. Nå er det ikke Star Tour som er i streik men flyselskapet Tui Fly. Intern streik der. (selv om samme eier står bak Star Tour og Tui Fly) Så det skal ikke være noen fare for streik i NouvAir. Så sant de ikke blir berørt av den flytekniker-streiken som er berammet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå