Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #1 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg er på utkikk etter butikker som har billige topper, skjørt, piratbukser osv. Ja, egentlig alt man trenger i sommervarmen. (sommersko også forresten) Jeg er småbarnsmor og kan ikke bruke 2-300,- for en topp for eksempel. Noen som har ideer til klesbutikker i oslo/akershus hvor slike klær er billig? (hva ligger evt prisnivået på?) Takker så mye for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #2 Del Skrevet 5. juni 2008 Cubus, H&M, Gina Tricot. Alle har billige toppar.. Mange kostar 129 kr Ofte salg på toppar hos Bik bok og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #3 Del Skrevet 5. juni 2008 Hei! Er mange fine topper under hundrelappen på cubus, faktisk. Så også at H&M har en del salg på vårklær. Gå på h&m sin hjemmeside og trykk deg inn på "Visit our sale". MYE fint, og toppene ligger på utrolige 60-70 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #4 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg så også at de hadde billige topper på cubus. Så kjøpte jeg noen sommerbukser der også. Sånne rett under kneet saker, ikk piratbukser akkurat men... 149 kroner...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. juni 2008 #5 Del Skrevet 5. juni 2008 Sparkjøp - forutsatt at du bor såpass nært at du ikke trenger å få sendti post, for der er Sparkjøp dyre, men klærne er kjempebillig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #6 Del Skrevet 5. juni 2008 Ebay og fretex er også verdt å titte på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #7 Del Skrevet 5. juni 2008 Cubus har mye sommertøy på ta 3 betal for 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå