Gjest Gjest_Sommer_* Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Ja, har noen av dere en eller kanskje flere oppskrifter på smothie? Har fått meg blender og vil lage noen godt i varmen..
Gjest Frukt Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Ja, har noen av dere en eller kanskje flere oppskrifter på smothie? Har fått meg blender og vil lage noen godt i varmen.. Jeg pleier å kjøpe frosne frukter i pose, og eplejuice, og blandet det jeg føler for, sammen med banan. Du kan blandet med all slags juice, men eplejuicen er mer nøytral enn appelsinjuice. Så pass på med appelsinjuice. Om du bare vil ha frukter kan du også ta og kjøpe fersk frukt, men jeg personlig liker juice, og frosne bær/frukter + banan best. Man kan også ha is og yoghurt oppi om man vil ha en litt tykkere konsistens. Man kan ha nesten alt oppi, så bare gå i butikken og kjøpt det du føler for, og prøv det! :-)
lille_lam Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Her finner du mange forskjellige oppskrifter: http://www.ofg.no/smoothieguiden_default.aspx
Markjordbær Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Prøv med frosne blåbær, litt banan, melk og kanel!
Gjest Gjest_Jordbær_* Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Min favoritt: Frosne jordbær, banan (eller tropisk frosne frukter kjøpt i pose i butikken) Frutz is. (den nye isen med tropiske frukter) 1 ts honning! (Ja, det er veldig godt oppi smoothie) og litt vann Men her er det veldig viktig og ha en del jordbær, ellers smaker ikke den så mye. Denne er veldig mild og god, og noen syns kanskje det mangler litt smak.. Men min favoritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå