Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Som overskriften sier.. hva er din historie?
Gjest binta Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Ja, jeg har vært utro og valgt å ikke fortelle det. Traff en kar ett par mnd mens jeg var sammen meg kjæresten min, var faktisk ikke plaget av dårlig samvittighet en eneste gang. Men fikk meg til å innse at forholdet mitt var dødt og gjorde at jeg greide å bryte. Så ikke noe poeng i å fortelle om utroskapen, da han bare ville blitt mer såret. Traff vel elskeren en gag etter at det ble slutt, men fant ut at det ville jeg heller ikke. Så nå sitter jeg her, helt singel og lykkelig:-) Men jeg er ikke stolt over at jeg var utro nei...
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Mann her. Hadde en one night stand en gang. Var null følelser, betydde intet overhode og fort glemt. Ingen grunn til å fortelle det til partneren. Det ville ødelagt forholdet. Jada, innser det moralske i dette - men altså: Ingen vet noe og ingen såret.
Gjest Gjest_jepp_* Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Ja jeg har vært utro, og jeg er i ferd med å bryte ut av forholdet uten å si noe om utroskapen. For å gjøre en lang historie kort så tærer det veldig på selvrespekten min.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Var vel ikke meningen at jeg skulle finne ut om det, men jeg fant ut at kona var utro. Det endte med skilsmisse :-) Slik som ting er nå, i lys av alt jeg fant ut er jeg glad det endte som det endte.
Gjest Fix Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Var vel ikke meningen at jeg skulle finne ut om det, men jeg fant ut at kona var utro. Det endte med skilsmisse :-) Slik som ting er nå, i lys av alt jeg fant ut er jeg glad det endte som det endte. Mann i 30 årene her, jeg har aldri vært utro og bare blitt bedratt en gang (som jeg vet om da, fant det ut selv, ikke hu som fortalte det, men hun lå med den værste av dem alle så jeg måtte bare le av det hele, hun vet forsatt ikke at jeg vet :knis: faktisk så visste jeg det ville skje allerede før det skjedde, men det var en behagelig måte og få henne til å gjøre det slutt på, hun har prøvd seg på meg senere igjen men trur hu ble avvist eller.) og jeg har det utrolig bra! Wohoo.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Mann her. Hadde en one night stand en gang. Var null følelser, betydde intet overhode og fort glemt. Ingen grunn til å fortelle det til partneren. Det ville ødelagt forholdet. Jada, innser det moralske i dette - men altså: Ingen vet noe og ingen såret. DU VET!
Gjest Gjest_andre_* Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Ja Det gikk bra. Så bra at det frister til gjentakelse?
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 Ja, men det ble oppdaget helt tilfeldig etter en stund. Det endte med at min egen sønn slo meg og kalte meg en verdiløs hore.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #11 Skrevet 5. juni 2008 Ja. Jeg forelsket meg i en annen mann. Samboeren min vet dette. Vi gjorde aldri noe fysisk, men alikevel kommer det nok til å ta tid før han stoler på meg igjen. Hovedgrunnen til at han har vansker for å stole på meg er at jeg løy, og sa til han at jeg ikke var forelsket, ikke forelskesen i seg selv. Sannheten kom frem ved en tilfeldighet, etter ting hadde dødd ut fra min side. Men hadde jeg vært ærlig når det stod på hadde jeg sannsynligvis vær singel i dag. Jeg har fortsatt kontakt med han jeg forelsket meg i, og jeg er fortsatt svært glad i han, noe jeg sannsynligvis alltid kommer til å være. Men et kjærlighetsforhold med han står for meg som totalt fremmed. Jeg håper jeg aldri kommer i en liknende situasjon igjen.
mitiria Skrevet 13. juni 2008 #12 Skrevet 13. juni 2008 Ja, jeg har vært det. Jeg var 17 år da, og vil vel ikke påstå at forholdet var det mest seriøse. Men han var på guttetur i syden, og jeg var på jentetur. Oppførte meg som om jeg skulle vært singel, siden jeg regnet med at han gjorde det samme. Vi snakket aldri om det, men ble slutt 4 mnd senere..
Gjest Gjest_Jenny_* Skrevet 14. juni 2008 #13 Skrevet 14. juni 2008 Ekteskapet går dårlig, har gjort det i flere år, så vi er begge utro i perioder. Han med elskerinne, jeg med elsker. Likevel holder vi sammen for barnas skyld.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #14 Skrevet 14. juni 2008 Jeg lå med en fyr mens vi var på pause... sa ingenting... midt på natta noen uker senere, ringte denne fyren til meg.. samboeren tok tlf... han ble kjempelei seg.. men han tilga meg.. man burde ALLTID si sannheten, og jeg angrer bittert på at jeg ikke gjorde det.. finner man ut av det i senere tid så blir man bare mer såret.. og det finnes ingenting verre enn og såre den man elsker..
Gjest ss Skrevet 14. juni 2008 #15 Skrevet 14. juni 2008 Mann her. Hadde en one night stand en gang. Var null følelser, betydde intet overhode og fort glemt. Ingen grunn til å fortelle det til partneren. Det ville ødelagt forholdet. Jada, innser det moralske i dette - men altså: Ingen vet noe og ingen såret. det betydde ingenting for DEG, og det hadde ødelagt forholdet for DEG men tror partneren din ville vært glad over og få det slutt med en som lyver og er utro..
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #16 Skrevet 14. juni 2008 Mann her. Hadde en one night stand en gang. Var null følelser, betydde intet overhode og fort glemt. Ingen grunn til å fortelle det til partneren. Det ville ødelagt forholdet. Jada, innser det moralske i dette - men altså: Ingen vet noe og ingen såret. Det samme gjelder meg desverre. Jeg er kvinne. Angrer veldig enda men har ikke fortalt noe.Dette er nå 2 år siden.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #17 Skrevet 14. juni 2008 Selvsagt, hvem har ikke vært utro i våre dager? Er vel kun nordmenn i bibelbeltet det da...
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #18 Skrevet 14. juni 2008 Jeg er en som er blitt bedratt, og jeg håper VIRKELIG at dere som er utro opplever dette selv en gang og finner ut av det. Først da kjenner man hvor vondt det egentlig gjør. For min del, er det nulltoleranse for utroskap. Jeg sank så lavt at jeg faktisk var villig til å tilgi og sette til side min egen "regel" fordi jeg elsket kona så utrolig høyt. Jeg er glad for at hun aldri ba om tilgivelse. "Det man ikke vet har man heller ikke vondt av å ikke vite" ? Kyss meg der sola aldri skinner. Bitter? Jepp! Glad for at det er over? Uten tvil! Hun er ikke verdt tårene mine.
Gjest Gjest_smiley_* Skrevet 16. juni 2008 #19 Skrevet 16. juni 2008 Selvsagt, hvem har ikke vært utro i våre dager? Er vel kun nordmenn i bibelbeltet det da... Eh.....mange.......det er ikke 100% som har vært utro vettu........
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2008 #20 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har aldri vært utro. Min samboer var utro mot meg, og valgte å ikke fortelle noe. For da ville jeg bli såret. Hva skjedde? Jeg fant det ut på egenhånd, og ble femti ganger så såret som jeg ville blitt om han hadde fortalt det selv. I tillegg til at jeg ikke stoler på ham mer, og alltid er bekymret for om det er mer han ikke tør fortelle meg. Ærlighet varer lengst, og prøv aldri å holde noe skjult for kjæresten din. Kan det være så vanskelig å forstå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå