Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva spiser folk til middag når det er så varmt? Jeg orker ikke lage mat og ihvertfall ikke sitte å spise varm suppe eller oksestek. Men jeg blir liksom ikke mett av bare litt salat heller...

Anonym poster: 56083eda45865c9dbedc085f976c438e

Jeg er på min andre isboks i disse varme dager. Bytter ut alle måltider med iskrem. :skratte:

Sola kommer til å gi meg diabetes.

Anonym poster: 464e4ee45c3cb115b3f2fb05155e8e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

REGN :bolledeig::hoppendeglad:

Eller, har stoppet å regne akkurat nå, men ÅH :danse:

Jeg vil også ha. :(

Anonym poster: 2dd7cb84d6392ff31044c7151d4da37f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er på min andre isboks i disse varme dager. Bytter ut alle måltider med iskrem. :skratte:

Sola kommer til å gi meg diabetes.

Jeg også... :sjenert:

Trøster meg med at jeg sannsynligvis blir så lei av iskrem at jeg ikke kommer til å orke det mer resten av denne sommeren..

I morgen er det i hvert fall tilbake til hverdagsfornuften :fnise:

Nå har jeg fått innetemperaturen ned i 25 grader, ikke bra ennå, men det går da riktige veien.

Anonym poster: 72771ced8896aec787f9cf4d0203b504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regn gjør det bare verre, når det er 25 grader og regn så koker bokstavelig talt kroppen min og jeg må bare holde meg i dusjen med kaldt vann flere ganger for dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøster meg med at jeg sannsynligvis blir så lei av iskrem at jeg ikke kommer til å orke det mer resten av denne sommeren..Anonym poster: 72771ced8896aec787f9cf4d0203b504
Noen av oss, blir aldri lei av is - ever! :rodmer:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen av oss, blir aldri lei av is - ever! :rodmer:

Vanligvis ikke jeg heller.. men de siste dagene har jeg spist så mye is at jeg formelig kjenner blodet flyte saktere gjennom stadig tettere blodårer, innbiller jeg meg i hvert fall - så jeg håper for helsas skyld at jeg blir møkklei :fnise: Fra og med i morgen er det frem med salaten...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så vidt meg bekjent smelter og renner is igjennom tarmsystemet og holder seg langt unna blodårene våre. :P

Jeg tror at is er sunt for mennesker jeg! :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så vidt meg bekjent smelter og renner is igjennom tarmsystemet og holder seg langt unna blodårene våre. :P

Jeg tror at is er sunt for mennesker jeg! :jepp:

Ok da!

Dessuten var det pistasj-is jeg spiste, og grønn mat er pr definisjon sunt :Nikke:

*helle konditorfarge i fløten og sukkeret* .. Snart er det jordbærsesong :nigo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hurra - sola er vekk og temperaturen nede på levelig nivå.

27 grader her. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fuck i helvete, oh yeah, jeg sliter i varmen selv!

Anonym poster: 5b2f6d79b8278fc73488b14acf56c64f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Jeg liker godt sol og sommer,men jeg sliter når det blir veldig varmt. Klarer ikke å gjøre så mye,så jeg liker at det i Norge som oftest er endel kjøligere dager også.

Det som irriterer meg litt er det maset om at man "må bli brun!". Jeg syns ikke det er så gøy å ligge timesvis midt i solsteika,men jeg liker å være ute. I tillegg er det dødskjedelig å ligge lenge. Forstår ikke helt behovet,men men.

Men jeg liker sommer på grunn av is,grillmat,jordbær,bading og lette sommerklær. Blir drittlei av det også,men det er jo derfor det er så bra at Norge har så skiftende årstider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I Molde har det vært kokvarmt i en uke..Jeg går å er konstant svett! Ikke særlig kult å bo i en sommerby, når man er såå varmblodig! 28 grader nå :/

Anonym poster: a6968edf5497cb11b35dd62bcdc57a32

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Snart bare en måned til sola snur nå, folkens. :)

Anonym poster: 2dd7cb84d6392ff31044c7151d4da37f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Shitfuckhell, det er så varmt! Er en viktig dag i morgen, og jeg får ikke sove når det er +40C på rommet.

SINT!

Anonym poster: df13f7f8a38faf9cdd2c2452969db4eb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VAAAAAAARMT!

Jeg er så innmari lykkelig over den varmepumpa vi fikk innstallert i fjor. Den rusler og går på 20 grader så i stua er det sånn akkurat passe. Det er verre med kjøkkenet, og til og med soverommet begynner å nærme seg feil temperatur. :sukk:

Og så har jeg støvsugd og byttet sengetøy, så nå er jeg gjennomvåt. Kjenner jeg savner litt at til og med kattene ligger flate og peser, for minsten er i hundre. -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...