Gjest chariot Skrevet 28. juli 2012 #621 Del Skrevet 28. juli 2012 Dere som har det varmere inne enn ute nå om sommeren, hva slags hus bor dere i? Jeg bor øverst i en halvgammal blokk og her er det masse herlig sol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2012 #622 Del Skrevet 28. juli 2012 Jeg bor øverst i en halvgammal blokk og her er det masse herlig sol. Herlig? Har du fått solstikk? Anonym poster: e2fbfbc5854608bbfa682d5e548566bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chariot Skrevet 28. juli 2012 #623 Del Skrevet 28. juli 2012 Herlig? Har du fått solstikk? Anonym poster: e2fbfbc5854608bbfa682d5e548566bb Ja, jeg har fått solstikk. Så heftig at jeg gleder meg til snøen kommer Begynte å høre på "O helga natt" på youtube og drømme meg helt bort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 28. juli 2012 #624 Del Skrevet 28. juli 2012 Hvilken varme snakker dere om? Her i Oslo har vi ikke hatt noen varme dager ennå. Jeg snakker om den som er i byen jeg bor i. Alle kan ikke bo i Oslo, vet du. Og nei, jeg har ikke bosatt meg i sørlige strøk, da hadde jeg selvsagt ikke hatt noen grunn til å klage. Folk som drar frivillig til Tyrkia i juli har ikke noe å klage over. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 28. juli 2012 #625 Del Skrevet 28. juli 2012 Jeg snakker om den som er i byen jeg bor i. Alle kan ikke bo i Oslo, vet du. Og nei, jeg har ikke bosatt meg i sørlige strøk, da hadde jeg selvsagt ikke hatt noen grunn til å klage. Folk som drar frivillig til Tyrkia i juli har ikke noe å klage over. Jeg vet at ikke alle bor i Oslo, det var derfor jeg spurte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #626 Del Skrevet 1. august 2012 Skriver under her jeg også! Greit med varmende sol når det er frisk bris i tillegg. Men hater sånne klamme dager som det har vært i sommer! Gleder meg til vinteren:D Anonym poster: c8d55dec9ada2af6a313fe2e5e77e2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. august 2012 #627 Del Skrevet 5. august 2012 Jenter (og gutter): meteorologen er på vår side!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. august 2012 #628 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Soldager er fint det, hvis de kommer med kald og sterk vind i tillegg. Lys er jo godt for det meste, men kommer denne kvelende varmen snikende, daler mitt humør som en stein til havsens bunn. I år har det faktisk ikke vært så ille her hos meg, men så har jeg lagt meg for vane å snike meg langs alle kvartaler som har et snev av skygge, for å komme meg fra a til b... Nå er vi allerede godt uti august og fremtiden kommer kun til å bli bedre OG bedre. Hold ut, mine venner! Endret 11. august 2012 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 12. august 2012 #629 Del Skrevet 12. august 2012 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oblivion Skrevet 12. august 2012 #630 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg får helt hetta når gradstokken begynner å krype over 25-27, og takler virkelig ikke varmen. Har alltid fått hørt at jeg liker å sitte mye inne, mamma syntes jo det var helt meningsløst at jeg ikke alltid ville være ute å leke de varmeste dagene, det var jo sol! Men merkelig nok har jeg vært på ferie (jeg liker jo ikke "solferie på stranda i syden") under en hetebølge i Hellas. Det var over 50 grader i skyggen på det drøyeste og jeg stakk av en tur alene og var ute hele dagen. Det var den første og siste gangen (til nå) at jeg har opplevd at kroppen avklimatiserte seg selv og tilpasset seg varmen. En merkelig opplevelse for meg som får pusteproblemer omtrent, brystet blir tungt og kroppen brenner. Så jeg lurer jo litt på da, om jeg kanskje bare burde stikke å reise litt der jeg kan utsette kroppen min for skikkelig varmluft en stund? Hadde vært deilig å trives her når den norske sommeren er varm og fin -men tydeligvis så fungerer jeg bedre under +25 og over +50. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #631 Del Skrevet 12. august 2012 Akkurat sånn føler jeg meg ja (bare rød i ansiktet istedenfor gul), mens mine venner ser sånn ut: Anonym poster: e2fbfbc5854608bbfa682d5e548566bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chariot Skrevet 19. august 2012 #632 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Og DER var jeg vekket av den herlige sola, koke koke steik Drømmer om vinter, snøkrystaller og topplue Endret 19. august 2012 av chariot 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 19. august 2012 #633 Del Skrevet 19. august 2012 fytterakker'n asså! Jeg trodde at fordi det regnet godt i går,at sola ville holde seg vekk.Men neii da. Har 30grader her nå. Fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #634 Del Skrevet 19. august 2012 Aftenposten påstår at dette blir siste sommerdagen. La oss håpe de får rett, selv om onde tunger sier at det er den første. Anonym poster: e2fbfbc5854608bbfa682d5e548566bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 19. august 2012 #635 Del Skrevet 19. august 2012 Det er så lummert ute, har våknet med ekstrem hodepine i 2 dager nå, og nå kommer ettersvetten etter turen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #636 Del Skrevet 19. august 2012 gleder meg til høsten og den kalde, klare luften!:-) Anonym poster: 365afcee62364aba95cfbf921c9efd85 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #637 Del Skrevet 19. august 2012 Nei faen nå flytter jeg til Svalbard. Anonym poster: f4ac78ee9e266d2d4ebfa66206deb5c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. august 2012 #638 Del Skrevet 19. august 2012 Å fytti svarte F`en! Nå er det +36 utenfor og tallene på termometeret bare stiger og stiger. I natt har det vært +22 som maks temp. Jeg hater å måtte forsøke å sove i denne varmen, uten antydning til vindpust, selv om jeg setter alle vinduer åpne og lokker inderlig på gjennomtrekk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missandei Skrevet 19. august 2012 #639 Del Skrevet 19. august 2012 Åh jeg og gleder meg til høsten. Jeg er ikke så glad i vinteren, det blir for kaldt og mye styr med snø (måking, bilkjøring etc). Men jeg elsker både høst og vår! Høsten er så fantastisk, den klare, krispe luften man føler at man virkelig får pustet i. Ut å gå blant alle de nydelige fargene på trærne. Masse fine klær, høstmoten er alltid finest synes jeg. Kåper, hansker, skjerf og luer. Utrolig deilig etter en lang, varm og klam sommer. Skikkelige høststormer, foran peisen med en stor kopp kakao, et pledd og en god bok. Gjerne etter å ha tatt en joggetur i regnet først. Våren er også fantastisk, man ser hele verden komme til liv etter en lang vinter. En etter en dukker markblomstene opp, alt er grønt og frodig. Temperaturen blir behagelig igjen, man kan ha på tynne jakker og småsko. Sommeren er grei nok om man har fri, men å skulle gjøre noe i sol og varme er håpløst. Mellom 0 og 10 grader er perfekt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 19. august 2012 #640 Del Skrevet 19. august 2012 "Kom deg ut og nyt det siste finværet!" Å dra te helvete VG. Det er ikke alle som takler denne varmen for faen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå